29 Nisan 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Kızıl Nehirler Jean-Christophe Grange

Herkese merhabalar efenim.Bu kitap postu biraz sıkıcı ve maalesef eksik olacak.Çünkü ilk defa kitap listemde olan bi kitabı yarım bıraktım 150 kadar sayfa okuduğum halde.Açıkçası bu kadar met edilen kitap ya beni sarnadı ya aklımı vererek okuyamadığım için böyle oldu bilemiyorum ya da benim böyle artık cinayetli kanlı pıçaklı deşmeli katilli hikayeleri midem almıyor psikolojimde tabi ki zaten yeterine manyaklarla uğraşıcam hayatım boyunca :D

Sanırım ben gittikçe cici kız olmaya başladım (milkshakimden belli değil mi :D ) ve sadece aşklı meşkli romanlar okumak istiyorum cinayet ve macera romanları bile beni sarmaz olmuş artık.Neyse önümüzdeki maçlara bakacağız artık...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...