Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ağustos, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Maydanoz Time : Dizi - School 2015

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün yine kaldığımız yerden Kore dizilerine devam ediyoruz.Okul dizilerini en son lisede Playfull Kiss ile zirvede bırakmıştım herhalde ergen dizileri malum artık bana pek ilgi çekici gelmiyordu.Kardeşimin ısrarıyla 1 yıl gecikmelide olsa bu okul dizisini izledim ve izlerkende zevk aldım açıkçası kendi liseli zamanlarım geldi.Tabi bunlarınkinden çok daha farklıydı.

Okul,romantizim ve gizemin olduğu güzel bir okul dizisiydi diyebilirim benzer türlerinden konusu nedeniyle ayrılıyordu diyebilirim içinde gizem de olduğu için hiç sıkmadan izledim bir solukta ...

Bu arada yine fena halde 2.adam sendromuna bu sefer sarı civciv sendromuna kapıldım diyebiliriz gerçi yorumlara baktığımda bunu sadece benim yaşamadığımıda anladım ne olucak bu Kore dizilerindenki tatlış 2.adam sendromu hep 2.adamlar üzülecek mi böyle ?!

Konusu :

Gangnam'ın en gözde okulunda öğrenci olan Lee Eun Bi (Kim So Hyun) aniden ortadan kaybolur. Geri döndüğünde ise hiçbir şey hatırlamamaktadır.…

Maydanoz Time : Dizi - Angel Eyes

Herkese merhabalar efenim ...

Yeni dizileri izlemeye devam ederken daha önce izleyemediğim  , bilhassa dram olduğu için , Kore dizilerini izlemeye sardım şu sıralar.

Angel Eyes aslında oldukça bilindik 2014 dizisi.Dram olduğu için ben izlemek istememiştim çünkü dramalardan çok sıkılıyorum maalesef hiç bana göre değil hatta bu dizide de başları dışında sonlarına doğru yine çok sıkıldım ve sonunu yine zor getirdim.

Oyuncuları oldukça tanıdık başroldeki adamımız Liar Game'den tanıyoruz o dizide hiç gülümsemiyordu maalesef hep buz gibi bi adam görmüştük burda gülümsemekten başka bir şey yapmıyor herhalde gülümsedikçe adamın gamzeleri ortaya çıkıyor resmen Allah'ım - yine sapıklıklarıma maruz kalıcaksınız üzgünüm - o gamzelere bi kedi gibi girer bi ömür yaşarım herhalde bi insan bu kadar tatlı olur mu ya gülümserken Allah'ımmm !

Başroldeki kızımızda benim ilk dizim olan Boys Over Flowers'tan tanıyoruz.Bu kızın izlediğim 2.dizisi ve bu kızı maalesef hiç sevemedim çünkü PSH gibi …

Maydanoz Time : Dizi - Entertainer

Herkese merhabalar efenim ...

Ah benim tatlı ajussim köşeli yüz hatlarını ısırdığım 40 lı yaşlarında olmasına rağmen o tatlılığıyla kucağıma oturtup 8 yaşındaki çocuk gibi sevesimin geldiği adam ...

Niden ettin bunu kendine nidin ?

Bu kadar beklemişken keşke biraz daha bekleseydinde bu kadar sıkıcı bir dizide yer almasaydın.Bi de o kadar bekledip Ji Sung yeni Romantik-Komedi dizisi yapıyormuş dediklerinde heyecanlandık !

Bu diziye tee yazın başında başlamıştım oysa ki ama o kadar sıkıcı ve içinde gram aşk olmayan bir diziydi ki zor getirebildim sonunu.

Yine yaş problemi oldu ve başrolleri kimse yakıştırmadı maalesef.Zaten Jisung baştada bol bol söylediğim gibi hiç 40 lı yaşlarda bir adama benzemiyor o yüzden bence hiç sırıtmadılar.Ama aralarında hiç bir şey de mi olmaz be kardeşim flört bile etmediler umutlar hayaller yıkıldı resmen.

Bir eğlence şirketinin başkanı olan bir adamla ideol olmaya yakışır bir sesi olan bir çocuğun ünlü olma hikayesini anlatıyor.Güye çocuğun ablasıyla aşk yaşayac…

Maydanoz Time : Dizi - Doctors

Herkese merhabalar millet !
Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Bu sefer yine tazecik biten bir 2016 dizisi var.Başrollerde bir çok kişinin hayranı olduğu donuk suratlı nemrut Park Shin Hye var.Ben bu kızın oyunculuğunu da tipini de bi türlü sevemedim maalesef ama gelin görün ki her oynadığı dizi hit oluyor kızın ki bu dizisi de yine çok güzeldi. Aslında oldukça güzel başladı ama sona doğru biraz sıkıcılaşmaya başladı ne yalan söyleyeyim 20 bölüm bence fazla geldi bu diziye en ideali 16 bölüm olması her zaman için !
Aslında tıbbi dizileri hiç sevmem çünkü doktorları ve hastahaneler sevmem ama başroldeki adama resmen aşık oldum yeni bir "oppa" alarmı veriyorum kızlar !
Bir adamın gülümsemesi ses tonu ve hal haraketleri bu kadar mı tatlı olur bee ! Daha önce hiç bir dizide görmediğim benim için yeni bir yüz aslında Kim Rae Won ! Yaşı da baya bi gelmiş aslında rahat 35 lerinde var zaten Park la da aralarında baya bi yaş farkı var.Dizide de bu işleniyor ilk başlarda zat…

Maydanoz Time : Kitap - Doğum Lekesi Caragh M. O ' Brien

Herkese merhabalar millet ...

Bugün kitap postu ile devem ediyoruz.Açıkçası okuduğum en sıkıcı distopya kitabıydı diyerek başlamak istiyorum ben yorumuma.Şimdi böyle şak diye kötü yorumla başladım ama konusu haricinde ilginç ve farklı olan hiç bir şey yoktu maalesef kitapta ya da ben aklımı çok veremedim tatilde okuduğum için bu kitabı bilemiyorum ama durum maalesef böyle :(

Kısaca konusuna gelicek olursak :

Gaia Stone ebe annesine yardım eden genç 16 yaşında bir kızdır. Bir gün annesi bir yere ebelik yapmaya gider Gaia ise evde bir başka kadına doğum yaptırır ki kendi başına yaptığı ilk ebeliktir. Üzülerek bebeği Anklav'a götürür. Geri eve döndüğünde anne ve babası yoktur, onu yüzbaşı Grey bekliyordur. Ailesi Anklav tarafından tutuklanmıştır ve Gaia ebe olarak kalır. Yıllarca ailesi Anklav'a hizmet ettiğinden Gaia görevlerini yerine getirip her ay doğum yaptırdığı 3 bebeği götürme kuralına sadık kalır. Lakin bir süre sonra ailesini ve onların akıbetlerini aramaya başlayınca yıll…

Maydanoz Time : Dizi - Marriage Not Dating

Herkese merhabalar millet ...

İzlemekte biraz geç kalmış olsam da nihayet izlemiş olduğum bir Romantik-Komedi tarzından Kore dizisinden bahsetmek istiyorum bugün.

Aslında konusu oldukça klişe ama konunun işlenişi ve karakterler oldukça iyiydi.Hiç sıkılmadan bi solukta izledim ve bol bol kahkaha attırdı elbette bana.

Türkçe anlamı "Çıkmadan evlenme" anlamına gelen bu dizi Kore dizilerine göre biraz daha sülalesi rahat bi dizi olmuş çünkü resmen kimi eli kimin cebinde  hiç belli değil vallahi.Çok fazla karmaşık ilişki var Kore dizilerinden böyle şeyler görmem pek mümkün değil tabi ki.

Aldatılan bir kızımız var gerçek aşkın peşinde.Bir de ömür boyu bekar kalmak isteyen bir adamımız var sürekli aile baskısı görüyor eh olacakları siz tahmin ettiniz bence.Ailesiyle yalanndan sevgili numarası yapması için bu kızla anlaşma yapıyor adamımız ama şöyle de minik bir detay var ki bu adamın en yakın arkadaşı kızı aldatan adam.Eh kızda intikam almak için bu teklifi kalbul ediyor ama işler hiçt…

Maydanoz Time : Dizi -The Time We Were Not In Love

Herkese merhabalar millet ...

Dünde dediğim gibi şu sıra postlara Kore dizileri ile devam edicez.Korezin'de gezerken ilk defa Lee Jin Wook'un ismini gördüm daha önce hiç bir dizisini izlememiştim.Yalnız onun hakkındaki haber pekte iç açıcı değildi maalesef.Taciz davasıyla yargılanıyormuş ama yeni edindiğim bilgilere göre aklanmış bu davadan diye duydum.Gerçekten böyle bir şey yaptı mı yapmadı mı bilemiyorum ama adamı biraz araştırdım bi kaç duyulmuş dizide oynamış ama elbette ben izlememişim :)

Bende merak edip en yakın tarihte yayınlanmış dizisinden başladım.Adamın gerçek hayattaki halini bilemem elbette ama dizilerde oldukça soğuk bir tatlılığı var , oyunculuğu da oldukça iyi.

Dizinin konusu size oldukça tanıdık gelecektir.17 yıl boyunca arkadaş olmayı başarmış 1 erkek ve 1 kadının hikayesi ama bunların arkadaşlıkları biraz fazla ... Son bölüme kadar yine bana gına getirmediler değil elbette ama yinede bıkmadan izlettirdi bana kendisini.

Konusu :

Oh Ha-Na (Ha Ji-Won) ve Choi Won …

Maydanoz Time : Dizi - Madame Antoine

Herkese merhabalar millet !

Ben nihayet sağlara geri döndüm.1 haftalık kafa tatilinin ardından bloğa hemen yazmaya başladım elbette.Ve kaldığımız yerden dizi postuyla devam ediyoruz zira şu sıra deli divane Kore dizisi izliyorum.Kışın izleyemediğim için yazın acısını çıkarıyorum ayrıca 2016 dizileri canavar gibi ! Hepsi birbirinden güzel hangisini izlesem nerden başlasam bilemiyorum vallahi bende hepsini sıraya soktum bir bir izleyip buraya hemen yorumu giriyorum :)

Tazecik 2016 dizisi olan benimde daha yeni izleyip bitirdiğim komedi-psikoloji türünde bir dizi.Başroldeki adama  baştan sona kadar gıcık oldum bir PDR ci olarak o ayrı konu.Adam psikiyatrist ve psikolojik deney yapmak adına insanların duygularıyla oynuyor.Konusuda ; kadınların aşık olmadığını , sırf erkeğin gücü ve parası için birlikte olduğunu ispatlamaya çalışıyor.Çok gıcık değil mi :D Ama yemezler :D

Konusu :

Ko Hye Rim ünlü bir falcıdır. 'Madam Antoine' olarak bilinir ve Marie Antoinette ile ruhsal bir bağlantı ku…

Maydanoz Time : Kitap - Kutsanmış Kan Samantha Young

Herkese merhabalar millet !

1 hafta buralarda yokum o yüzden bu son kitap postumla ben tatilden gelene kadar idare edin :)
Memurların izinleri geri verilince bizim iptal olan tatil yeniden gündeme geldi eh haliylen geçte olsa bi tatili hakettim diye düşündüm.

Vampir,kurt adam,meleklerden sonra yeni bir tür olan ruh yiyiciler ile Fantastik serilere kaldığımız yerden devam ediyoruz.Konunun işlenişi olarak biraz vasat kalmış maalesef kitap.Aslında oldukça umut vaat eden -orijinal bi konuya sahip- bir kitap.Ruh yiyicileri en son Harry Potter'da görmüştük herhalde :)

 Burada daha çok vampir gibiler ama oldukça zararlı bir ırk olarak lanse ediliyor.Başrolde simsiyah saçlı -hortkulak gibi - bir kızımız ve onun ruh yiyici ailesinden gelmesiyle ruh yiyicileri avlayan bir çocuk ile olan aşkını anlatıyor.Ama işlenişi maalesef hiç beğenmedim ama oldukça kolay okunan bir kitap ...


Maydanoz Time : Dizi - Another Miss Oh

Herkese merhabalar efenim ...

Kışın biriktirmiş olduğum (malum kışın daha çok Amerikan dizisi yazında Kore dizisi izliyorum) Kore dizilerini nihayet izlemeye başladım.Hepsi de oldukça iyi ve oldukça heyecanlıydı Another Miss Oh'da onlardan biriydi.2016'nın dizilerinden ve kütür kütür (Eric) dizilere geri döndü eh bize de ağzımın suyunu akıta akıta izlemek düştü.

Bol bol kahkaha atabileceğiniz bir dizi Romantik-Komedi her zaman baştacımızdır bilirsiniz.Bana çirkin çirkin kahkahalar attıran ve resmen 1 günde izleyip bitirdiğim dizi oldu mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum !

'Another Miss Oh' Hayatları birbirinin tam tersi olan, aynı ismi paylaşan (Oh Hae Young)
iki kadın hakkındaki romantik-gizem dizisidir. 
Oh Hae Young ortalama görünümlü, ortalama zekada ve sakar biridir.Liseden beri sürekli daha popüler, yetenekli ve iyi bir zekası olan diğerOh Hae Young'un gölgesinde kalmıştır. İronik olan ise liseden mezun olduktan sonra aynı şirkette Müdür Yardımcısı ve Ekip Yönetic…

Maydanoz Time : Kitap - Bilseydim Neslihan Şadan Bağdiken

Herkese merhabalar millet ...

Bugün sabahtan işlerim olduğu için bu zamana kaldı günün postu o yüzden kusura bakmayın !

Yeni bir kitap postu ile devam ediyoruz okumaya kaldığımız yerden.

Yaz deposuna ayırdığım kitaplardan biriydi Bilseydim kitabı.Daha önce hiç duymadığım bir yazarın,hiç duymadığım bir kitabı.Yazarın kalemini oldukça beğenmeme rağmen hikaye ve olay örgüsü beni hiç sarmadı maalesef.Kitaptaki zaman geçişleri öncelikle çok karmaşıktı ve tabi ki çoklu karakter anlatımı ve her karakterin ayrı bir hikayesinin olması ... Kısaca sonunu zor getirdiğim ve pekte tavsiye etmeyeceğim bir kitap oldu diyebilirim.

Arka Kapak :

Kim tahmin edebilirdi ki bunların olacağını ? 
Öngörebilir miydi yaşanacakları,gençliğin umursamaz adımlarını atarken ?
Bitmeyecek gibi yaşanan hayat…
Sonsuz farzedilen güven…
Asla dağılmaz sanılan yuvalar…
Bitmez tükenmez varsayılan sevgiler…
Kopacağı akla gelmeyen dostluklar…
Dikkate bile alınmamış bir anla altüst olabilir miydi her şey ?
Adeta pamuk ipliğine bağlı olduğun…

Maydanoz Time : Film - The Game

Herkese merhabalar efenim ...

Mindfuck film serisine kaldığımız yerden devam ediyoruz...

Nicholas Von Orton, bütün yatırımlarının kontrolünü ve ilişkilerini elinde tutmaya alışık, zeki, kurnaz ve başarılı bir iş adamıdır.

Ancak Orton’un bu düzenli yaşamı, sorumsuz fakat etkileyici küçük kardeşi Conrad’ın ona verdiği beklenmedik bir doğum günü hediyesiyle köklü değişikliklere uğrar. Nicholas oyuna başlarken ortada çok büyük bir ödül olduğunu farkeder ancak bu esrarengiz oyunun kuralları ve amacı hakkında hiçbir bilgisi yoktur. Ayrıca Nicholas karşılaştığı olaylardan hangisinin gerçek, hangisinin oyunun bir parçası olduğunu da anlayamaz. Kendi evinde esrarengiz kişiler tarafından izlendiğini farkeder. Bu kişiler onu ortadan kaldırmak istemektedir..

Bu oyun hayatını sonsuza dek değiştirecek bir ölüm kalım savaşı haline gelmiştir...



Maydanoz Time : Kitap - Enginar Mevsimi Lüset Kohen Fins

Herkesemerhabalar millet ...

Yeni bir haftaya kitap postuyla başlamak güzel olur diye düşündüm.Oldukça ilginç bir konuya sahip olan ve gizem kitabı olmamasına rağmen baştan sona gizemli bi havayla devam eden bir kitap.

Enginar Mevsimi adını , İlkbahar'ın ortaları olarakta bilinen (daha çok Nisan - Mayıs gibi) insanların aşkla kanının kaynadığı ve hormonlarından aklının uçup gitmesinden dolayı bir çok hata yaptığı döneme deniliyormuş bende bu kitapla birlikte yeni öğrenmiş oldum.

İlk defa duyduğum bir yazar olmasına rağmen yazarın kalemine bayıldım açıkçası.Bol bol özlü sözlere ve deyimlerle dolu kitap yazmaya üşenmeseydim şimdi sizinle paylaşabileceğim çok fazla güzel söz vardı içinde.

Köşe yazarı olarak çalışan bir kadının sol eli hep deri eldivenle saklı olan Venedik'te gondolcu olarak çalışan bir adamla tanışıp röportaj yapmasıyla hayatının nasıl değiştiğini anlatıyor.Benim kitapta en çok merak ettiğim adamın sol elinin neden deri eldivenli olduğu elbette ilk başlarda adamın ma…

Maydanoz Time : Dizi - Descendants of the Sun

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında çoook uzun bir zaman önce başlamıştım ama okul vaktinde izlediğim için yarım kaldı daha sonra bitirdim diziyi bu seferde araya başka postlar girdi kısaca yazmaya fırsat bulamadım.

Aslında Kore'de oldukça yankı uyandıran bir dizi olsa da beni çok fazla sarmadı maalesef.Sanırım o yüzden yarım bırakıp durdum.İlk başlarda çok heyecanlı başlamış olsada bence sonradan çok sıkıcılaşmaya başladı.

Başrollerin hatırına finale kadar dayandım izledim diyebilirim çünkü başroller çok iyiydi.Nice Guy'ın yağuşuklusu ve dudaklarıyla ve bütün asilliği ile beni büyüleyen bir güzel vardı.Oldukça iyi ve samimi sahnelerde vardı bu yüzdende tuttu diyebilirim dizi ayrıca çekilirken büyük emek harcandığı çok belliydi kaliteli bir diziydi ama yinede bilirsiniz işte bana çok hitap edemedi.

Dizi Birleşmiş Milletler'e ait barışı koruma birliklerinde yer alan Yüzbaşı Yoo Shi Jin'le Birleşmiş Milletler'in talebi üzerine başka bir ülkenin başkentine tayin edilen …