Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ocak, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Kore Dizi - Hello Monster

Herkese merhabalar efenim ...

Arşivlerden izlemediğim ama kadrosuylan zamanında çok konuşulan benlik olmadığı için oldukça uzun bir süredir izlemeye çabaladığım ama en sonunda İzmir'e gelince bitirebildiğim bir Kore dizisi olan Hello Monsterdan bahsetmek istiyorum.Kategorisi Suç-Aksiyon-Gizem-Polisiye diyebiliriz genelde Romantik-Komedi tercihimdir dizilerde biliyorsunuz artık beni :D

Kadrosunda kimler kimler yokki ! Normalde pek alışık olmadığım daha çok tatlış rolleri yakıştırdığım Seo In Guk Oppam Fated To Love You dizisiyle ve daha bir çok rolde izlediğim küçük fare suratlı unnimiz olan Jang Na Ra ve tabi ki Moonlight dizisi ile bir çok kişinin gönlünde taht kuran Park Bo Gum Oppa !








Maydanoz Time : Film - Mr.Nobody

Herkese merhabalar efenim ...

Film postumuzda bugün senaryosuyla beyin yakacak olan zamanında çok konuşulan ve artık klasikler arasında da yerini alan bir yapım olan Mr.Nobody var.

Hayatımda izlediğim en karışık filmlerden biriydi diyebilirim cidden sahne geçişleriyle,senaryosuyla allak bullak hissettim kendimi film bittiğinde daha çok kelimelerle anlatılacak cinsten değilde izleyerek ne demek istediğim anlayabileceğiniz cinsten bir film.Sırf olasılıklar üzerine adanmış BilimKurgu kategorisinde bir film.

“Yaşanılanlar bambaşka şekillerde vuku bulabilirdi ancak öyle olsa dahi yine de aynı mana ve değeri taşırdı.” -Tennessee Williams.

Jaco van Dormael’in üçüncü uzun metrajlı filmi, kendi sözleriyle 'herkesin karşılaşabileceği sonsuz olasılıklar hakkında gerçekten de yüksek bütçeli deneysel bir film'. Indiewire, Belçikalı yönetmenin bugüne kadarki en yüksek maliyetli bu filmini 'hem bilimkurgu, hem romans hem de Lynchvari bir zihin oyunu' diye nitelendiriyor. Başlıkta bahsi …

Maydanoz Time : Film - Captain Fantastic

Herkese merhabalar efenim...

Pazar sinema kuşağında bugün 2016 yapımı Captan Fantastic filmi var.İsminden sanki Marvel yapımıymış gibi anlaışılsa da Fantastik olması adamın hayat felsefesi ve 6 çocuğunu yetiştirme tarzından geliyor.Çocuk gelişimi,psikolojik danışmanlar ve hatta ebeveyn olan herkesin izlemesini tavsiye ettiğim bir film - geleceğin psikolojik danışmanına kulak verin -  !!!

Survivor yaşam tarzıyla çocuk büyütmek okullara göndermeden,sadece kendi bilgilerini aktarark çocuk yetiştirmek aslında bu zamanda da bir çok aydın geçinen insanların ütopyası diyebiliriz.Ama aslında bunun tamamen bir yanılsama olduğunu sağlıklı çocuk yetiştirme tarzının uçlarda yaşamlar olmadığını her şeyi orta kararında yapmanın ev içindeki roller ve sınırlar,kurallarla kolay ve disiplinli bir şekilde sağlanabileceğini gösteriyor.Biraz abartılı bir film olmuş elbette sonuçta kurgu ama hayatın gerçeklerinden yola çıkılmış.

Çağımızın çocuk yetiştirme sorunlarından ilki ya çocukları çok fazla disiplin ve …

Maydanoz Time : Film - Demolition

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim ...

Hafta sonlarını filmlere ayıranlar için bugün yine bir film postu hazırladım sizlere.2016'da yine kendinden çok söz ettiren bir yapım Demolition.Başrolde Jake G. var benim çok sevdiğim aktörlerden biridir kendisi bu tarz psikolojik filmlere de yakıştığını düşünüyorum.

Evet filme gelecek olursak öncelikle sakin ve psikolojik bir film.O yüzden aksiyon tarzı sevenlerin pek harcı değil bu film.Kesinlikle psikolojik çok ayrıntılı sahneler vardı filmi izledikten sonra bir çok insanda bir şeylerin içini açma ya da bir şeyleri kırıp dökme isteğini getirmiştir :D


Davis Mitchell, duygusal bir çöküntü yaşamaktadır. Davis, tüm hayatını sorguladığı bu dönemde giderek kontrolünü yitirmektedir.

Bir gün parasını kaptırdığı otomatı üreten şirkete bir şikayet mektubu yazar. Davis, bu mektup sayesinde şirketin müşteri temsilcisi Karen ile yakınlaşacak ve bu beklenmedik ilişki, hem Karen hem de Davis'in tekrar hayata sıkı sıkıya sarılmasını sağla…

Maydanoz Time : Kitap - Bioshock Rapture Şehri John Shirley

Herkese merhabalar efenim ...

Nihayet şu kitabı bitirebildim resmen 2 aydır elimde sürünüyor ! Oysa ne hayaller kurmuştum ne kadar çok heveslenmiştim bu kitap için ! Çünkümçok sevdiğim oyun serilerinden biri olan Bioshock'un kitabı.

Tabi ben oyun gibi sandım kitabıda iyice araştırmadan kitabı öyle hevesle isteyince olayların en başını anlattığını Rapture şehrinin kuruluşunu anlattığını bilmiyordum.Aslında yazar ya da çevirmen - evet maalesef çeviri aşırı vasattı - daha iyi olsaydı belki daha yukarlarda bi kitap çıkabilirdi ortaya betimlemeler o muhteşem Rapture atmasferi çok yavan anlatılmış olayların gidişatı aşırı sıkıcıydı kitabın sonunu cidden çok zor getirdim !

Ama oyununda kitabında konusu cidden bi harika o kısma asla ama asla çamur atamam vallahi ! Çok iyi bir distopya örneği diyebilirim.Kısaca konusuna değinecek olursak : 

2.Dünya Savaşından sonra Ryan adında çookkk zengin bir iş adamı dinden,otoriteden,insanların sömürülmesinden nefret eder ve o dünyadan uzakta denizin altın…

Kore Dizi - I'll Touch You

Herkese merhabalar efenim !

Bugün sizlere  15 dk 12 bölümlük 2016 Mini Kore dizisinden bahsetmek istiyorum.Lets Fight Ghost dizisi ile tanıdığım ama aslında Kore'de daha çok 2PM KPOP grubundan tanınan Taecyeon Oppa'nın dizisi - sırf oppa için izledim - . :D

Çerezlik dizilere sevdiğimi biliyorsunuz arada böyle uzun soluklu dizilerin arasına karıştırmak gerekiyor.Kategorisi Fantastik-Romantik.




Maydanoz Time : Film - Cafe Society

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.2016 yılı içinde yine çok konuşulan bir filmden bahsetmek istiyorum sizlere : Cafe Society bir Woody Allen filmi.Filmin bir diğer dikkat çeken kısmı ise kadrosu : Steve Carell,Jesse Eisenberg,Blake Lively,Krsiten Stewart , hikaye daha çok bu 4'lünün arasında geçiyor.

Hollywood,sosyete,para,ihtişam,şöhret ve bunların getirdiği karmaşık ilişkiler elbette.Ünlü bir kadro olmasına rağmen bir dönem filmi olduğu için ben nedense Blake L. ve Steve C. haricinde hiç bir oyuncuyu bu döneme yakıştıramadım hele de Kristen S.'yi.Genelde asi bir duruşu olan bir kadını nasıl pembe elbiseler,kelebekli tokalar yakıştırıp bir de üstüne başrole koyabildiniz ki? Cidden hiç bu filme yakışmamış ... 

Köyden indim şehre misali bir adamın dayısının yanına Hollywood'a gelmesi ve onun sekreteri ile aşk yaşamasını daha sonra aslında bu sekreterin dayısının metresi olduğunu öğrenmesi üzerine geldiği yere geri dönüp orada Cafe…

Tayland Dizi - Two Spirits Love

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün sabahtan kan aldırdığım için kolum acayip bi ağrıyor o yüzden bugün yorum postunu çok kısa tutacağım.Tayland dizilerinden uzun zamandır bahsetmiyordum :) 

Cube dizisi ile tanıştığımız Mint var başolde erkek başrolde oldukça yakışıklı Tayland'da Push'tan sonra en ünlü aktör olan Mario Muarer var.Aslında konusu bana başlarda çok tanıdık (Kore dizilerinden) gibi gelsede sonradan farklı noktalara bağlanıyor psikolojik bir dizi gibi görünsede hayır değil tam bir fantastik toplamda 24 bölüm ama bence gereksiz uzatılmış diye düşünüyorum 16 bölüm ideal olabilirdi.





Kore Dizi - Goblin

Herkese merhabalar efenim ...

Dün çok hüzünlü bir veda ile Goblin serüveninde sonuna geldik.Taze bitmişken hemen bloğa yorumunu gireyim dedim.

Aslında daha fazla uzatılırsa saçmalanmaya başlanacak gibi bir potansiyeli vardı bence 16 bölümde bırakarak tadında kaldı ve her bölümünü zevkle izlediğimiz nadir müthişli dizilerden biri oldu.

Öncelikle Fantastik kategorisinde bir dizi olduğunu söyleyebilirim Kore dizileri 2016 'da fena halde fantastiğe kaydı ve bize gerçekten yaratıcı ve her bölümünü emekle çekilmiş dizileri izlemek ,yorumlamak ve tavsiye etmek düştü.

Öncelikle oyuncu kadrosundan bahsetmeme izin verin çünkü dizinin konusundan çok oyuncu kadrosu bol bol konuşuldu başrolde uzunnnn bir aradan sonra Kdramaya geri dönüş yapan yılların güzel gülüşlü prensi Goong Yoo Oppamız ve onun kadar bi başrolde olan - aslında yan rol gibi gözükse de başta- benim hep sevdiğim Wookie Oppam , kadın başrol Cheese In The Trap dizisiyle kendinden çok söz ettiren Kim Go Eun ve arka bir roldede olsa h…

Maydanoz Time : Film - La La Land

Herkese merhabalar efenim ...

Golden Globe'da ödülleri toplayan herkesin konuştuğu La La Land'i nihayet izledim ama maalesef öyle o kadar ödül alacak kadar iyi bir film olduğunu düşünmüyorum.Yanlış anlamayın beni filmin kötü bir film olduğunu düşünmüyorum tam tersine çok renkli,bol müzikli izlemesi eğlenceli bir film ama ödülleri bu şekilde toplayacak kadar yeterli değildi bence Oscar'da ne yapacak pek bilemiyorum kendi kategorisinde alsa da başka dallarda alamaz bence - kategorisi müzikal - .

Başroller ve oyunculuklar süper ötesiydi bi kere Emma Stone şahaneliği ve Ryan Gosling karizması vardı.Aşk,romantizm ve bol bol müzik ve dans özelliklede jazz severler eminim bu filmi 2 kat seveceklerdir çünkü başroldeki adamın hayali bir jazz gece kulübü açmak ve bunun üzerine çalışmalar yapan bir müzisyen.Kadınsa çok yetenekli olmasına rağmen seçmelerde şansı bir türlü yaver gitmeyen bir oyuncu.Bu ikilinin dünyaları birleşiyor ama ikisinide şöhret ve açılma imkanı ele geçirince ayrıl…

Kore Dizi - Age of Youth

Herkese merhabalar efenim ...

2016 Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Toplamda 12 bölümcük süren mini dizi tadında bir dizi bugünün postu ...

5 üniversiteli genç kızın bi apart ev içindeki arkadaşlıkları,aşkları ve aile dramalarını anlatıyor.Daha önce hiç birini görmemiştim kızların ilk bölümde 1 tame başrol kız var diğerleri herhalde yan rol dedim ama hayır diğer bölümlerde 5 kızında kendince hikayesini izleyince hepsininde başrolde olduğunu gördük arada çerez tadında izleyebileceğiniz sevimli bir arkadaşlık dizisi.





Maydanoz Time : Film - The Grand Budapest Hotel

Herkese merhabalar efenim ...

Amelie filminden sonra her sahnesinden zevk alarak izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum size bugünki film postunda ! 

Aslında çookkk uzun zamandır -2014'ten bu yana - izlemek istediğim bir filmdi çünkü Oscar adaylığı vardı - sanırım ödülde aldı - ve zamanında çok fazla konuşuldu bende 2 hatta 3 senedir izlenecekler listeme koymuş olsam bile bir türlü izleyemedim kısmet bugüneymiş :D

Ama bence sizde bu filmi izlemediyseniz biran önce mutlaka izleyin.Filmin öyle ahım şahım bir konusu yok aslında ama resmen izlerken seyirciye ayrı bir zevk veriyor resmen sanat olduğunu anlıyorsunuz sinema sektörünün.Her sahnesi manzara tadında.Renklerin cümbüşü ve estetiği bilhassa kırmızı,turuncu,pembe renkleri sıkca kullanılmış ayrıca kış teması da filmin bi yerinde çok yerinde ve çok güzel kullanılmıştı.

Filmin konuşulan kısımlarından biri de elbette oyuncu kadrosuydu.Kimler kimler yokki ?!

Harry Potter'da Voldemort rolü ile gönüllere taht kuran : Ralph Fiennes
Bug…

Maydanoz Time : Film - A Royal Night Out

Herkese merhabalar efenim ...

İngiltere ve kraliyet işleri evet evet çok tanıdık bir konu ev evet klişenin dibi ama her yıl bu tarz filmleri izlemekten ayrı bir zevk alıyorum çünkü biliyorsunuz işte ne bileyim çok kızsal filmler kendimi kız gibi hissettiriyor :D Prensesler prensler kraliyet o büyü ahh ahh ! :D

Kaçak Prenses - A Royal Night Out filminin konusu, 2. Dünya Savaşı’nın sonlanmıştır ve hemen ertesi gün Britanya’da büyük bir kutlama olacaktır. Bu kutlamada yaşanan onca acılar bir nebze olsun azalacaktır. Geçen bu korkunç savaşta gündelik hayatlarında etkilenen iki kişi daha vardır. Prenses Elizabeth ve Prenses Margaret. Kutlamaların olduğu gece kekeme olan Kral George ve Kraliçe Elizabeth halka konuşma yapacağı sırada iki kızının da yanında olmalarını ister. Fakat tahtın varisi Prenses Elizabeth için sokaktaki hayata karışabileceği son şanstır bu gece. Kral ve Kraliçeyi ikna eden iki prenses kutlamalara katılmak için saraydan ayrılırlar. Bu ayrılış prensesleri macera ve eğlence…

Maydanoz Time : Film - Diary Of A Chambermaid

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.Normalde bu tür filmleri aşırı severim ama bu filmi izlediğime bin pişman oldum resmen hem çok durağan ve çok sıkıcı bir filmdi hem başroldeki kadın karaktere gıcık oldum hem de rezilliklere,Fransa'nın bütün pisliğine bir kez daha şahit oldum.Bir kitapta uyarlanmış en başta da dediğim gibi aslında tam benlik bir film gibi görünüyordu dönem filmi,başrolde çok güzel bir kadın var,oda hizmetçilerinin psikolojik yaşantılarını anlatıyor falan ama emin ol izlemezseniz çok fazla bir şey kaybetmezsiniz ...

Oda Hizmetçisinin Günlüğü filminin konusu, 1900'lü yıllarda geçmekte olan hikayede Celestine güzelliğiyle dikkatleri çeken bir hizmetçidir. Yeni işi dolayısıyla Lanlaire ailesinin yanına taşınan Celestine burada Madam Lanlaire'in sert tutumu ile karşılaşır. Celestine aynı zamanda bahçıvan Joseph'in kendisine aşık olduğunu fark eder. Octave Mirbeau'nun romanından perdeye uyarlanan filmin yönetm…

Maydanoz Time : Film - The BFG

Herkese merhabalar efenim !

Şu sıra sürekli evde olduğum için sürekli olarak film izlemeye odaklandım hepside 2016 filmleri ! O yüzden şu sıra bu blogta bi süre film postları göreceksiniz :)

Bugünki film postunda The BFG  var yönetmenliğini çok bilinen ve sevilen  bir yönetmen olan Steven Spielberg yapıyor.Spielberg bildiğiniz gibi genelde fantastik-bilimkurgu-macera türlerinde filmler yapar ve her filmide oldukça ilgi görür.Yarı animasyon yarı gerçek filmlerden biri buda Disney yapımlarından olduğu için oldukça umut veriyordu ama bazı sahneleri dışında bana biraz yavan geldi açıkçası daha iyi olabilirdi dediğim sahneler oldu onun dışında çokta çocuk filmi sayılmaz yetişkinlerinde zevkle izleyebileceği bir film olmuş


The BFG filminin konusu, 10 yaşında olan yetim Sophie, bir dev tarafından kaçırılınca sonunun geldiğini düşünür, çünkü devler çocukları yemeleriyle meşhurdur. Fakat bu dev diğerlerinden oldukça farklıdır. Çünkü bu dev çocukları yemez aksine çok iyi ve kendisini iyi kalpli ko…

Maydanoz Time : Film - Chucky Serisi

Herkese merhabalar efenim ...

Ailecek şu sıra ünlü seri filmleri izlemeye karar verdik ve bu sefer ki film serisi tee 90'lardan beri meşhur olan korku filmi serisi -asıl bilinen adıyla - Chucky , gerçek adıyla Child's Play - Çocuk Oyunu - ! 

Bir zamanlar bu seriden çok korkardık hatta benim yaşım tutmadığı için bir çoğunuda ailem bana izletmiyordu şimdi hep beraber izleyince filmin korku filminden çok komedi filmi olduğunu anladık çünkü seriyi baştan sona izlerken korkmak yerine çok ama çok güldük :D Hayır yanlış anlamayın sakın o zamanlara göre oldukça iyi tekniklerle yapılmış bir film ama bence cidden bir korku filmi değil oyuncak katil bir bebek var ve herkesi öldürüyor falan film serisinden sonra bizim evde maskot haline geldi resmen Chucky ! En güzel filmleri 1. ve 5. filmiydi bence ortadaki filmlerde idare ederdi ama hepside izlenesi ve güzeldi öyle boşu boşuna çekilmiş bir film yoktu bence aralarında boşuna efsane olmamış bu seri :)

1-Child's  Play
Child's Play Chi…

Kore Dizi - Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Herkese merhabalar efenim !

2016 Kore dizilerini takip etmeye kaldığımız yerden devam ediyoruz.Genelde erkek oyunculara göre - oppalarım için - izlerim ya da dizileri seçerim ama bu sefer kız için başladım resmen tabi konusuda beni çok çekti.Lee Sung Kyung 'a bayıldım resmen o nasıl tatlı ve güzel bir kız ya hayatımda bu kadar güzel gözlere -resmen bal rengi - ve sevimliliğe sahip bir Koreli kadın görmedim.Daha önce bir çok ünlü dizide yan rollerde bulunmuş aslında ama benim bu kadar dikkatimi çekmemişti :)



Ayrıca normalde zayıf bir kız olmasına rağmen o tombik yanakları ve dizide bir halterciyi canlandırdığından dolayı biraz etli butlu olmasıda ekstra daha kendimi yakın hissettirdi. Utanması,gülümsemesi,kızması resmne oturdum kızın mimiklerini ve sevimliliğini izledim dizi boyunca :) Daha sonradan başroldeki oppayada kaymadı değil hani gözüm itiraf etmek gerekirse :D Ama çok yakışan ve çok tatlı çok komik bir çift oldular.Genelde ana konusu spor olan dizileri pek sevmem izlememde a…

Kore Dizi - Fall in Love with Soon-jung

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim !

2016 dizileri kadar arşivde izlemediğim,kaçırdığım dizileride bakıyorum arada bu dizide onlardan biri.Zamanında çok fazla popüler olmamış olsada öyle boşlukta izlenebilecek bir dizi ama ilk başlarda sarsada sonralarında gerçekten artık sürünerek diziyi bitirdim diyebilirim çünkü gerçeketen çok sıkmaya başladı.

Ayrıca Romantik-Komedi zannederken - öyle gibi duruyordu - hiçte romantik komedi olmadığını hatta tamamen dram olduğunu söyleyebilirim tek romantik komedi tarafı sanırım adamın tatlışlıklar yaptığı zamandı o da bu adama nedense çok fazla yakışmadı zaten ilk başta ben çifti hiç beğenmedim hadi başroldeki oppa yine bi derece olsada kadın karakter çok gıcığıma gitti hiç sevemedim,ısınamadım maalesef :/ 

Son olarak dizide çok fazla şirket,iş meseleleri dönüp durdu ve bu diziyi cidden çok sıkıcı kıldı.





Maydanoz Time : Film - American Honey

Herkese merhabalar efenim ...

Film postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.Geçtiğimiz ay vizyonda olan uzun metrajlı bir film aslında bu film.Başrolünde benim çok sevdiğim isimlerden biri olan Shia Labeouf var başroldeki kızı maalesef tanımıyorum ama çok hoşuma gitti.

Film aslında daha çok tipik Amerikan gençliğini anlatıyor diyebilirim.Fakir hayatlarını kurtulmak ve American özgürlüğünü tatmak adına bir karavanla eyalet eyalet gezip dergi satarak hayatını devam ettiren bir grup gencin yol hikayesi diyebiliriz.Tipik olarak uyuşturucu,alkol,sigara ve seks,aldatma yer alıyor.Yol sahneleri biraz sıkıcı olsada bence kendince izleyici bağlayan ve akıp giden bir film ben yol sahneleri dışında pek sıkıldığımı hatırlamıyorum izlerken ama keşke sonunu daha iyi bitirselerdi biraz havada kalmış finali ...

Kısaca konusu :

Yaşadığı fakir ve zavallı hayattan bıkmış olan Star, karşısına bir anda çıkan Jack’in cazibesine kapılır. Kapı kapı dolaşıp magazin üyeliği satan bir grup evsiz gençin başında…

Maydanoz Time : Film - Underworld Serisi

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun zamandır bende takıntı olan bir şey var ! Ünlü kitap serilerini okumak ya da film serilerini izlemek ! Bir şeyin seri olmasına bayılıyorum nedesen saçma bir şekilde hoşuma gidiyor :D Bende izlemediğim -yaşımın o zamanlar tutmadığı - serileri yeni baştan izlemeye başladım hatta bazı serilerin devam filmi yeni sinemalarda gösterilmeye bile başlandı.Bunlardan biri de uzun zamandır izlemeyi planladığım Underworld serisiydi.

Seri 5 filmden oluşuyor ve 5.filmi daha yeni sinemalardaydı onuda en yakın zamanda izledim.Seri hakkında diyebileceğim ilk şey elbette başrolde olan Kate Beckinsale ! Kadın cidden bir efsane yahu hem oyunculuğu hem güzelliği filmi izlenir kılan gerçekten bu kadın ! Ayrıca o kadar sene geçmiş ilk filmden son filme kadar kadın hiç mi hiç değişmemiş insan biraz yaşlanır yahu gerçekten vampir mi acaba ? :D

Serinin konusunda kısaca bahsedecek olursak : Vampiler ve kurtadamların arasındaki kan savaşlarını anlatıyor.Öyle Alacakaranlık serisi gi…

Kore Dizi - The Lover

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizisi maratonuna kaldığımız yerden devam ediyoruz.Genelde Kore dizilerini ilk ben bulurum ve anneme,kardeşime tavsiye ederim izletir yorumlarını alırım ama nadirende olsa önce diziyi kardeşim bulur 1.bölümü tam bizlikse ve vaktimizde varsa oturur beraber izleriz.Beraber izlemek için çok fazla vaktimiz olmadığından bu zamana kadar yorumu kaldı bu dizinin yoksa 12 bölümlük mini bir diziydi tek başıma olsam en fazla 3 günde izlerdim.

Neyse efenim gelelim diziye.Öncelikle hayatımda izlediğim en eğlenceli ve en samimi Kore dizisiydi diyebilirim.Aynı apartmanda yaşayan 4 çiftin evlerini,ilişkilerini izliyoruz ama yatakodası muhabbetlerinden,tuvalet muhabbetlerine kadar bütün ayrıntılarıyla ve samimiyetirle birlikte :D Bu kadar ayrıntı sevmeyenler olabilir elbette ama gerçek hayat ve gerçek ilişkiler bi süre sonra bu şekilde oluyor maalesef her şey ilk başlardaki ya da aşk dizilerindeki gibi toz pembe ilerlemiyor :D

Yalnız hiç biri de evli değil , sadece bera…

Kore Dizi - 7 First Kisses

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz efenim.Aslında bu bir dizi değil.Tam olarak reklamda sayılmaz.Reklam ve mini dizi bir arada gibi bir şey düşünün ve 7 tane K-Drama dünyasında bombe yakışıklı sayılan 7 Oppa ! Evet bencede düyanın en şanslı kızlarından biri kesinlikle başroldeki kız ve kızda ne güzellik var ne tatlılık sanırım evrenden ya da yönetmenden torpili var bu kızın :/ 

Neyse efenim aslında tam bir konusu yok dediğim gibi sadece insanların gözlerini doyurmak için yapılmış bi mini dizi eğer bu oppaları ekranlarda görmeyi özlediyseniz :

Lee Joon Ki 
Park Hae Jin 
Ji Chang Wook 
Kai 
Taecyeon 
Lee Jong Suk 
Lee Min Ho

bu diziyi izlemenizi tavsiye ederim bunlar dışında dişe dokunur hiç bir şey yok maalesef dizi de zaten mantıklı ve güzel bir finalde yapamadılar toplamda 8 bölüm falan sürdü sanırım her bölüm en fazla 15 dk idi.

Son olarak dizide ki kızın şansından biraz da bize amin ...




Maydanoz Time : Kitap - Bukre Kahraman Tazeoğlu

Herkese yeni bir günden merhabalar efenim ...

Tog kitap okuma saatlerinde bir arkadaşımız Kahraman Tazeoğlu kitabı okuyordu ve kitabı,yazarı epey bi metedince gidiyimde bir yerlerden bulayım okuyayım bi dedim keşke demez olaydım :/ Yukarıda Allah var şimdi hayatımında okuduğum en bayık ve anlamsız kitaptı.Bir zamanlar çok satanlara girmiş ve epeyde o listede kalmış bir kitap aslında ayrıca çok duyduğum ve çok övülen bir yazarda.Sanırım bana pek hitap etmedi , diğer kitaplarını okumadım bilemem tabi belki de bu böyledir...

Tam yerine oturan ya da öyle çok ilgi çeken bir konusu yok maalesef romantik bir aşk romanı.Ama içinde romantizm olan tek yer diyaloglar ve yazarın gereksiz Şekspirvari üslubu !

Resmen zorla okudum hatta hikaye bittiği gibi kitabı bi tarafa attım çünkü kitap 300 sayfa ise 200 sayfası hikaye 100 sayfasıda kendi bağımsız denemeleri tarzı bir şeyden oluşuyor.Hikayede o kadar bayık ve birbirinden kopuk ki olaylar anlatamam size.Sanırım bizim halkımız bu tarz melankolik ve v…

Maydanoz Time : Kitap - Rotasız Seyyah Mehmet Genç

Herkese merhabalar efenim ...

Yaşasın tatil ! Bol bol film,dizi ve kitap bekliyor beni bu tatilimde evden çıkmayı hiç mi hiç düşünmüyorum vallahi hele de bu soğuk havalarda :D

Neyse efenim gelelim bugünün kitap postuna.Sevgili abim Murat İşman'dan - kitap için tekrardan teşekkürler - binbir ricayla ödünç aldığım bir kitaptı bu.Uzun zamandır aklımda amatörce yazılmış,güncel bir gezi yazısı kitabı okumak istiyordum.Bloglarda bu kitabı görünce okuma listeme eklemiştim sevgili abim "bende var sana veririm okursun" deyince havalara uçtum vallahi hem de final haftamda 2 günde okuyup bitirdiğim etkiliyici ve ilham verici kitaplardan biriydi benim için.

Aslında daha çok karışık bir şekilde yol hikayelerinden,anılarında oluşuyor kitap.Büyüklerimizin deyimiyle "sigortalı işini" bırakıp bir hayalin peşinde koşmaya başlamış Mehmet Genç.Önce maddi imkanlar konusunda çok sıkıncı çekmiş ama daha sonradan sosyal medya hesapları açıp önce küçük bağışlarla daha sonrada sponsorlar e…

Maydanoz Time : Film - Zootropolis

Herkese güzel İzmir'den merhabalar !

Nihayet sınavlarımı hakkıyla teslim ettim ve babaocağına geri döndüm.Havalarda felaket soğuk bu arada en iyisi evlere kapanıp film izlemelik eh bende sizlere yeni film önerileriyle geldim yine :)

Aslında animasyon filmi.Hem bugün hafta sonu ailecek izleyebileceğiniz bence 2016'ın en iyi animasyon filmi olan Zootropolis var gündemimizde.Akıcı grafikleri ve senaryorsu ile kahkahalarla izlenecek çok güzel bir animasyon şiddetle izlemenizi tavsiye ettiğim yapımlardan !

Hayvanların yaşadığı bir şehir vardır. Bu şehirde ki tavşan polisiyeye yeni gelmiştir. Bu şehirde bir de kurnaz bir tilki de vardır. Bu tilki sürekli herkesi kandırır ve dolandırıcılık işi yapardı. Tilki bir gün suç işler ve polisiye tarafından yakalanır. Sonrada en temiz kalpli ve yakın bir arkadaşından yardım ister. En yakın olan bu arkadaşı da tilkinin suçuna yardım eder.




Maydanoz Time : Film - Hesapta Aşk

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film izleme serüvenimize bir Türk filmi ile devam ediyoruz geçen sene izleme listeme almama rağmen bir türlü internette bulamamıştı filmi o yüzden bu zamana kadar erteledim açıkçası kadrosu için izlemek istedim çünkü benim çok sevdiğim oyunculardan Derya Şensoy ve Fırat Altunmeşe var ama başroldeki kızı maalesef sevmiyorum pek MedCezir hayranı olduğum söylenemezdi :D

Neyse efenim eğer kafanız yorgunsa ve sizi çok fazla yormayacak bir film istiyorsanız tabi biraz da yaza özlem duyorsunuz şu soğuk kış günlerinde bu film tam da size göre Gençlik-Romantik Komedi tadında diyebiliriz.Öyle çok ahışım şahım bir konusu yok maalesef ama arada böyle kaçamaklar yapmak iyi gelir :)


Maydanoz Time : Film - Nocturnal Animals

Herkese merhabalar efenim !

Finallerin bitmesine az kala yine film izlemeye devam ediyorum :D Ne yapayım canım fena halde film izlemek istiyor :D Bugün ki filmimiz Türkçe'ye "Gece Hayvanları" olarak çevirilen ve yeni sinemalara girmiş olan bir filmden bahsedicem benim tavsiyem şimdiden bu film için sinemaya gidip bir de üstüne para vermeyin :/ Ben internetten izledim elbette böyle bir filme para vermezdim zaten durgun bi film olduğu herhalinden belli :D

Başrollerde benim çok sevdiğim oyuncular olunca bir bakayım ya deyip izledim ama açıkçası bu güzelim kadronun biraz heder edildiğini düşünüyorum Amy Adams  ve Jake Gylenhaal var ve film bir Tom Ford filmi.Buna rağmen biraz vasat diyebilirim.Psikolojik-Dram olarak adlandırabiliriz sanırım filmi.

Geçmiş ve geleceklerle birbirine bağlı geçişleri olan bir film.Gelecekte evli bir kadını ama evliliğinde pekte mutlu olmayan bir kadını görüyoruz bir gün neredeyse 20 yıldır görmediği ve haber almadığı boşandığı eski kocasından bir ro…