4 Temmuz 2017 Salı

Kore Dizi - Cheer Up!

Herkese merhabalar efenim ...

Şu 1 haftadır diş ağrımla uğraşıyordum bugünde kanal tedavim vardı ve bu lanet olası bir şeymiş dostum ! Bir kere uyuşukluk geçene kadar ızdırap çekiyorsunuz tedaviden sonra oranın ağrıması ayrı bir eziyet.Bu zamana kadar post yazasım hatta hiç bir şey yapasım gelmedi ama az ve öz olsa da bir şeyler gevelemezsem bloğumda ölürüm biliyorsunuz ki :D

Lafı uzatmadan arşivlerden çıkarıp izlediğim bir Kore dizisinden bahsetmek istiyorum sizlere.Lise döneminde geçen konusu çokta orijinal olmayan bir dizi aslında boşlukta izlenebilecek türden ...

Dizi, lisedeki bir amigo takımındaki öğrencilerin etrafında dönmektedir. Burada, arkadaşlığın ve aşkın yanı sıra rekabeti körükleyen sert bir eğitim vardır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...