15 Temmuz 2017 Cumartesi

Kore Dizi - Suspicious Partner

Herkese merhabalar efenim ...

Efsane dizilerden biri daha bitti ! Aslında bu tarz savcılı,avukatlı hukuk dizilerini pek sevmem bilirsiniz ama iin içinde çok güzel bir şekilde Romantik-Komedi katmışlardı ee bize de afiyetle izlemek düştü :D Ji Chang Wook Oppa'yı askere gitmeden umarım bir başka Romantik -Komedi dizisinde daha görürüz çünkü enfes yakışıyor ona bu tip roller.Hep bi vurdu kırdı nereye kadar adam da yorulmuş olmalı ki bu rollerden ilk defa kendisini bu tarz şapşik tatlı bir rolde gördük ki adeta ağzımın suyu aktı ! Adam ağzıyla burnuyla,dudaklarıyla bir içim su su su !

Bu arada başrolde ki kızı da çok sevdim ayrıca yan rolleri de ayrı bir sevdim.2.adam rolü olmasa da hafif o izlenimi yaratan benim sayko oppam Choi tae Joon vardı.Kendisini kötü roller pek bir yakışıyor adam çok soğuk tipli biri olduğu için böyle şebeklik falan yapınca üzerinde çok komik duruyor benim de gülesim adama daha bi hayran olasım geliyor seviyorum böyle adamları keh keh :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...