19 Ocak 2018 Cuma

Etkinlik - PDR Kısa Film Şenliği

Herkese merhabalar efenim ...

Final zamanında ödevlerimizden biri Kısa Film çekmekti ve filmleri birleştirip bi mini kısa film şenliği yaptık.Benim ödevim başka olduğu için ben sadece çekimlere falan yardım ettim konuk oyuncu olarak katıldım arkadaşlarımla çok güzel bir anımız oldu :) Benim ödevim bir köy okuluna gidip orada ki öğrencileri rehberlik uygulamaktı onu da başarıyla yerine getirdim ama köyü gezicek,çekim yapacak zamanım olmadığı için elimde somut bir veri yok maalesef size anlatabileceğim :/

Neyse efenim kısa filmlerimizin hepsi Psikoloji ile alakalı sadece bizim grubun değil diğer sınıf arkadaşlarımınkini de koydum :) Konumuz Sanal Dünya tam da bu zamanı anlatan yapımlar keyifli seyirler yorumlarınızı bekliyorum :D

Görüntünün olası içeriği: yazı












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...