17 Nisan 2019 Çarşamba

Amerika Dizi : The Good Place

Herkese merhabalar efenim ...

Dizi inanılmaz eğlenceli,inanılmaz güzel olsa bile eğer diziye bir süre ara verdiysem o diziye geri dönebilmem pek mümkün olmuyor maalesef ki.Bu dizinin de başına aynı iş geldi.1.sezonun
13.bölümüne kadar diziyi devam ettirebildim daha sonra çalışmaya başlayınca diziyi yarım bıraktım işi bırakınca da dizi hakkında hevesim kaçtığı için diziyi yarım bırakmak zorunda kaldım.Bilen bilir ben genelde hiç bir kitabı,filmi ya da diziyi yarı da bırakmam atlaya atlaya olsa da bir şekilde finalini görürüm o yüzden genelde yeni başlamış dizilerden uzak durmaya çalışıyorum ya da 1.sezonunun tamamını izleyip diğer sezonlarını izlemiyorum çünkü araya boşluk girince hevesim kaçmış oluyor ve o diziyi izlemek benim bir zamanlar eğlenceli olsa da artık olmamaya hatta işkence dahi olmaya başlıyor.

Kristen Bell’in oynadığı Eleanor ölüyor ve kendini cennette buluyor. Herkes onu şahane işler yapan, dünyayı değiştirmeye çalışan bir kadın olarak tanıyor ama Eleanor için gerçek çok başka. O yanlışlıkla cennete düştüğünü fark ediyor. Alıştığımız tabirle cehenneme gitmemek için de iyi bir insan olmayı öğrenmeye çabalıyor. Tabii işler tam bu noktadan sonra karmaşıklaşıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...