14 Nisan 2019 Pazar

Çin Dizisi : Cambrian Period

Herkese merhabalar efenim...

Çin dizileri kaldığı yerden devam ediyor.İkinci oğlana tutulduğumuz diziler beni her zaman fena hayal kırıklığına uğratmıştır.Baş rollerde baş rol ışığı yoksa o dizi genel de pek bir işi yaramaz bu dizi de biraz öyle oldu bence.Konu bakımında bir çok kişi diziyi çok beğenmiş hele de son bölümlerinde ağlaya ağlaya ölmüşler ama ben atlaya atlaya geçip bitirdim çünkü beni sıkmaya başladı.Baş roldeki çocuk rolüne beni inandıramayacak kadar cılız ve minnoştu. Konusuna gelicek olursak , çetelerin kendi arasında mücadelesi ve bu çeteleri yakalamaya çalışan bir komiser olaylardan tamamen bağımsız sadece tatil için adaya gelen bir oyuncu ve bu üçünün bir cinayetle birleşen hayatı.

Cambrian Period

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...