7 Nisan 2019 Pazar

Çin Dizisi : My Mr Mermaid

Herkese merhabalar efenim ...

Çin dizilerine bu hafta oldukça doyucaksınız ben doydum siz de doyun :D Türkçeye çevrilmiş neredeyse bütün Çin dizilerini bu hafta içinde izledim hatta bir çoğunu sabahlara kadar izleyip 1 günde bitirmiş oldum :D Ay resmen işsizin önde gideniyim :D

Hem Romantiklik olsun ama arada arkadaşlıkta olsun arada biraz spor,hırs gibi şeylerde olsun hem de adam kıza kötü davranmasın adam gibi normal bir ilişkileri olsun ama tabi ki herkes kıza aşık olsun :D diyorsanız bence bu dizi tam da size göre diğer dizilere oranla daha naif akışı olan bir dizi biraz fazla uzun tutulmuş bir de bizim alıştığımız didişmeler ve romantiklikler yok daha arkadaşlık bazında ilerliyor her şey :)

My Mr. Mermaid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...