29 Nisan 2019 Pazartesi

Kitap : Başlangıç Dan Brown

Herkese merhabalar efenim ...

Bu kitabı aslında tee ilk çıktığı zamanlarda iş yerimin yakındaki bir sahaftan görüp almıştım kardeşimde inanılmaz merak ediyordu ama ikimizde derslerden ve yoğunluktan dolayı okuyamadık ben de şimdi kitap dünyasına geri dönüş yaptığıma göre bu kitapla yolculuğuma devam edeyim dedim.Serinin en güzel kitabı bu olabilir bence :) Dan Brown'un her kitabından sonra "daha nasıl gizemli,sürükleyici bir şey yazabilir ki bu adam" diyorum ve her sene beni şaşırtmayı başarıyor adam.

Kitabın içinde yok yok ; sanat tarihi,teknoloji,psikoloji,felsefe,teoloji,bilim,macera,polisiye,siyaset ...
Bu kadar ağır konuları çok güzel bir akıcılık ve olaylar silsilesi içinde vermek bence büyük ustalık gerektirir.Beni son sayfasına kadar doyuran bir kitap oldu.Dan Brown'un elinden çıkan her şeye bayılıyorum :) Bu arada kitabın içindeki olayları bilemem ama sanat eserleri,kurumlar gerçek bu sefer de İspanya'ya gidesimi getirdi :)

Nereden geldik? Nereye gidiyoruz?

İnsanoğlunun var olduğu günden beri cevabını bulmaya çalıştığı bu temel soruya cevap bulma iddiasındaki bir fütüristin tam da keşfini açıklayacağı gece her şey trajik bir biçimde karanlığa gömülür. Eski öğrencisinin sunumuna davetli olan Simgebilim Profesörü Robert Langdon söz konusu keşfi öğrencisinin anısına dünyaya duyurmaya karar verir. Ancak, kendisini bekleyen şifrelerden, acı sürprizlerden ve ölümcül fanatiklerden habersizdir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...