30 Ekim 2019 Çarşamba

Gerilim Filmi : Session 9

Herkese merhabalar efenim,
Bobinkafa'nın youtube kanalında başlattığı bir seri var tam da bana göre ! Cadılar Bayramına kadar her gün 1 korku filmi izlemece ! Çalıştığım için seriyi takip etmek benim için biraz zor olacak gibi ama yinede önerdiği filmlerden bulabildiklerimi izlemeye çalışacağım.İlk film : Sessions 9 !
Film aslında bir korku filmi değil daha çok gerilim ama ben izlerken pekte gerilmedim açıkçası çünkü film 2001 yapımı olduğu için bir çok gerilim sahnesi fazlasıyla klişeydi bir çok korku filminde ve oyunlarında rastladığım sahneler olduğu için beni tatmin edemedi.Bence olayların akışının yavaşlığı ve birbirinden kopuk sahneler filmi izletmeyi zorlaştırdı.Finalini tahmin edemedim o konuda beni şaşırtmayı başardı ama genel olarak temposu biraz düşük olduğu için beklentimin altında kaldı :)

Bir grup tamir ve temizlik işleri yapan ekip eski bir akıl hastanesini gelir ve kişilerin tek tek öldürülmeye başlamasıyla olaylar başlar.

Session 9 (2001)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...