30 Ocak 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-The Heirs

Nihayet iyileştim,bildiğiniz artık dipçik gibiyim son hızla YGS son denemelerine hızla geri döndüm tabi bu süreçte ben yatakta yatarken bana eşlik eden Kore dizisi severler tarafından hem de Lee Min Ho severler (o ben oluyorum)tarafından yayınlanması heyecanla beklenen 2013 yapımı 20.Bölümlük The Heirs'ı konuk edeceğiz bu postumuzda...Dizimize gelecek olursak:
Genel olarak zengin liseli öğrencilerin aşkları, dostlukları ve birbirlerini ile olan ilişkileri konulu olacak. Dizi Gossip Girl ve Boys Over Flowers karışımı olacak denilse de ; dizide zengin lise öğrencilerinin aşk ve dostlukları aynı zamanda ailelerinin varisi olduğu için girecekleri rekabeti anlatılacak. Dizinin ana karakterlerini annesi Empire Grup’un evinde kahya olan ve kendisini fakirlikten hiç kurtulamayacak biri olarak gören Cha Eun Sang ve annesi Empire Grup’un başkanının sevgili olan ve Emprie Grup’un mirasçısı karanlık, tutkulu Kim Tan olacak.Dizinin ana oyuncuları olan liseli öğrencilere ailelerinden büyük miktarlarda servet kalacaktır. Fakat bu büyük miraslara sahip olmak o kadar kolay olmayacaktır. Gerektiğinde üvey abisiyle bile rekabete girecekleri bir mücadeleye başlayacaklardır. Genel başkanın eşi ve sevgilisinin kendi çocuklarını Empire Grup’un tahtına çıkarma çabaları ,entrikalar, hüzünler, komik olaylar ve tabii ki aşk dolu bir dizi...Sonu sanki biraz apar topar olmuş tam bir sona bağlanmıyor ki bu bütün Kore dizilerinden görülen bir şey malumunuz 20 ve 16 bölüm arasında olunca diziler  esas kızla esas oğlan birleşiyorlar mutlu oluyorlar ama geriye kalan herkeste bir bilinmezlik bir mutsuzlukluk ne biliyim bana biraz garip geldi neyse bakalım siz izlerseniz beğenecekmisiniz gerçi yanlış anlamayın ben diziyi çok ama çok beğendiğim yani sonuçta Lee Min Ho oynuyor o oynuyorsa benim için dizi tamamdır canım benim o kadar tatlı ki ya dizi boyunca onu ve mimiklerini seyrettim resmen bir gün mutlaka Kore'ye gidicem tabi onu görebilme şansım olacağını pek sanmıyorum da en azından memleketini görürüz Seul'den bir post çakarım artık size gerçi Kore'den önce İtalya-Amerika-Almanya tur hayallerim var daha sırada Kore daha sonra amann hayal işte bakalım ...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...