25 Nisan 2024 Perşembe

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim,

Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültürüne referanslar var.Zaten filmin adında daha mizah olduğu için belli bir kesime hitap ediyor diyebilirim.Eğer sizinde çocukluğunuz benim ki gibi Korkunç Bir Film serisi ile geçtiyse bu filmi de beğeneceğinizi düşünüyorum.

Bir hafta sonu kaçamağı için yeniden bir araya gelen ve kendilerini sapkın bir katille ücra bir kabinde kapana kısılmış bulan bir grup arkadaşın hikayesini konu ediyor. Onun kurallarına göre oynamaya zorlanan arkadaşlar, çok geçmeden bunun bir lanet oyun olmadığını anlarlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...