26 Nisan 2024 Cuma

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim,

Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz de akşam kız kıza film gecesi yapalım dedik Netflix den.İkimizde iyi film izleyicisi olduğumuz için Netflix de ki bütün film içeriklerini tüketmiş bu filmi neden izlemeye karar verdik en son bilmiyorum sanırım artık film aramaktan sıkıldık ve bir şeyler izleyelim dedik ve nedense bu filmi de yarıda da bırakmadık ve sonuna kadar izledik.Vampirli aşırı vasat bir film :D Baş rollerde sırf kadın olduğu için sanırım bizi bi sardı izledik ama gerçekten aşırı vasat bir ve boş bir filmdi izlemeseniz de olur yani :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...