18 Nisan 2024 Perşembe

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film izledim hem de cringe geçire geçire ama yine de sonuna kadar izledim neden bilmiyorum ! Ergen bad boyların olduğu filmler genelde artık 30 yaşına gelmiş bir kadın olarak çok fazla ilgimi çekmiyor ya da beni heyecanlandırmıyor ama bu filme bir şans verdim vermez olaydım :D

Yetimhanede zorlu bir çocukluk geçirdikten sonra aynı aile tarafından evlat edinilen Nica ve Rigel, beklenmedik ama karşı koyması güç duygularla birbirine yakınlaşır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...