16 Nisan 2024 Salı

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim,

Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitirdim onların da zamanı gelince postunu gireceğim.Bunlardan ilki Amerika da ve bir çok ülke de çok satan ve okunan bir kitap olduğu için Amazon bahar indiriminde de iyi bir fiyata yakalayınca alıp okuduğum bir kitap olan "Bizimle Başladı Bizimle Bitti" den bahsedicem.Kitabı okuyunca zaten neden çok satıldığını anlayabiliyorsunuz.Toksik ilişkiler ve aile içi şiddetin ön planda olduğu bir kitap maalesef ki.Bunun yanı sıra yazarın yazarlık becerisinden mi bilmiyorum ama kitabı 2 günde falan okuyup bitirdim ki benim için şu sıralar çok imkanlı bir şey değildi bu ama su gibi akıp gitti resmen kitap o yüzden çok kolay okunuyor ve akıcı ayrıca olayların nereye bağlanacağını da merak ediyor elbette okuyucu.Kitabın ikincisi de varmış ama açıkçası kitap benim istediğim tarzda bir sonla bittiği için alıp okumaya korkuyorum ikinci kitapta her şeyin içine eder yazar diye.İnsanlar toksik ilişkiler yaşayabiliyor elbette bende yaşadım ve sonu gördüğünüz üzere ayrılıkla bitiyor en iyisi hayatınızdan bu insanları biran önce çıkarmak zaten yoksa bir ömrü size zehir ediyorlar.

"Gelecekte Bir Mucize Olur Da Kendini Yeniden Aşık Olacak Durumda Bulursan, Bana Aşık Ol."

Ailesinden ona miras kalan öğrenilmiş çaresizliğe başkaldıran Lily'nin tüm acılara rağmen yeniden doğuşunun ümit ve sevgi dolu hikayesi...

İçine doğdukları aileyi seçememenin yarattığı acının üstesinden beraber gelmeye çalışan Lily ile Atlas'ın hayatlarındaki ve hayallerindeki dönüşüm hayranlık uyandırıyor. İlginç tesadüflerle bezeli bu romanı okurken kendinizden bir parça bulacaksınız.

Bizimle Başladı Bizimle Bitti, asla vazgeçmeyen ve "yüzmeye devam etmek" isteyenlerin kitabı; başkaldırının ve empatinin yazıya dökülmüş hali...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Garson Matias Faldbakken

 Herkese merhabalar efenim, Norveç edebiyatı çok sevdiğim ya da takip ettiğim bir edebiyat değil açıkçası.Soğuk ve bence sıkıcı bir edebiyat...