17 Ekim 2014 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Nicole Scherzinger Your Love

Herkese Balıkesir'de bile sıcacık olan bir günden merhabalar efenim...Evet bugün nihayet cuma ! Bugün hiç bir dersim yok ama saat 13.30 gibi kampüste bir kütüphane tanıtım gezisimi ne olacakmış ona gideceğim onun dışında çamaşırdı ödev yapmaydı çılgın PDR'ciler olarak arkadaşlarla toplanıp Tabu oynamalardı gelip geçecek eminim bu hafta sonu da böylece.Vizeler Kasım ayında başlayacakmış o zamanlar sanırım pek giripte post hazırlayamam.Neyse bugünün geleneksel müziği aslında yaz aylarına hitap eden klibi izledikçe yazı özlediğim (tatilli olan yazlarımdan bahsediyorum depresyonlu olanlardan değil elbette) hissediyorum.Umarım bu kış biraz kilo vermeyi başarırım da (bi zahmet)  yaza fit bir şekilde girmeyi başarırım.Şimdi yurda spor aletleri de getirdiler hafta sonları ve Salı günleri 1 saat iznimiz var.Normalde bizim kızlarla pilatese gitmeye planlıyorduk ama spor aletleri gelince şimdi boşa para harcamayalım dedik.

Nicole Scherzinger'ı pek severim.Acayip seksi bir hatun çokta seksi bir sesi var.Your Love şarkısını da epey beğendim sadece klip biraz yavan olmuş bunu söylemeden geçmeyeyim dedim o zaman bu sıcacık yaz günüde sıcacık bire kliple ısınalım !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...