16 Kasım 2014 Pazar

Maydanoz Time : Film - Blue Jasmine

Herkese bu bulutlu ama sanki güneş açmaya da meğili varmış gibi duran Balıkesir pazarından merhabalar efenim...Bugün yine İzmir'deyken izlemeye fırsat bulduğum son bir film postu ile karşınızdayım.

Blue Jasmine Türkçe karşılığı Mavi Yasemin olan bu Woody Allen filmi ayrıca bir çok Oscar ödülüde aldı bu sene içinde diye biliyorum.Tabi Cate Blanchett'e de yılın kadın oyuncusu ödülünüde getirdi.Tipik bir aşk hikayesi değil elbette.Çok yükseklerden uçan zengin bir kadının bir anda aslında yalan dolan içinde yaşadığını öğrenmesiyle bir zamanlar küçümsediği düşük seviyeli kız kardeşinin yanına taşınmasını anlatıyor.Aslında yine olay ve maceradan çok bir durum hikayesi filmi ile karşı karşıyayız.Yine içinde psikolojik temeller yatıyor.Ya da bu bölümü seçtiğimden beri ben her halta bu gözle bakar oldum yakında Freud'un resmini alıp baş ucuma asıcam herhalde :)

Aslında daha çok 8 Mart Dünya Kadınlar gününde izlenmesi ve izletilmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum.Eğer siz kadınlar bir araya gelip o günde hiç bir halta dahil olamıyorsanız kız arkadaşlarınızla toplanıp bu filmi izleyebilirsiniz.Çünkü bence tamamen kadın duygularına odaklanmış bir film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...