12 Mart 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Ben - Roland Schimmelpfennig'in Geçmişten Gelen Kadın Oyunu

Herkese merhabalar efenim.Nihayet Balıkesir üniversitesi Tiyatro Topluluğumuzun ilk oyunu olan Geçmişten Gelen Kadın oyunu üniversitemizin konferans salonunda sergilendi.Salon o kadar doluydu ki biz teknik ekip olarak bir çok seyirciyle birlikte yerlerde oturmak durumunda kaldık.Ben bu oyunda yer almıyorum inşallah 6 Nisan'da sergilenecek olanda oyunda yer alıcam ama daha kesin değil.Teknik ekipte çalışıyorum diyebiliriz.Oyunu oynayan arkadaşlarımızı buradan tekrar tebrik ediyorum son provalara katılamadığım için ne kadar ilerlediklerini yakından görme şansım olmamıştı ama çok iyi bir iş çıkartıklarını bizzat görmüş oldum.Şimdilik bu kadar tiyatro ile kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...