30 Nisan 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Ben - Halil Sezai Konseri

Herkese merhabalar efenim.Balıkesir'e döndüğümden beri çok yoğunum öyle ki yorgunluktan uyuyamıyorum dahi.İnsan yorgunluktan nasıl uyuyamaz diye hiç sormayın vallahi.Hayatım pek renkli şu sıralar.Neyse...

İzmir'den gittiğim son konser Halil Sezai konseriydi.Yine ailecek gittik.Halil Sezai'yi itiraf etmek gerekirse öyle aman aman pekte sevmem sadece İsyan ve Sonbahar şarkılarını bi de adını şimdi hatırlayamadığım 1-2 şarkısını daha biliyorum.Kend tarzı ve farklı sesi olan bir adam.Aslında şarkıcı da değil zaten Halil Sezai daha çok oyuncu.Ama oyuncu olmasına rağmen çok utangaç biri ayrıca sahnedeyken bence bu şarkı söyleme işinde acemi olduğu seziliyor.Şarkıları söyleyip söyleyip millet alkış kıyamet olurken sahneden kaçmaları çok komikti :D












Posted by Buse Soysal on 26 Nisan 2015 Pazar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...