1 Nisan 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Aşk Yeniden

Herkese merhabalar efenim.İzmir'de yine hastalık hastası olduğum bir günden merhabalar efenim.Yurt hayatına alıştığımdan beri TV'den iyice uzaklaştım diyebilirm İzmir'e geldikçe  annemler ne izliyor diye 1 2 kere TV'ye bakıyordum(onun dışında odamdan çıkmıyorum itiraf edeyim şimdi) Türk dizilerinden pek haz etmiyorum 2 senedir ama bu dizi nedense benim çok hoşuma gitti çünkü konusu itibariyle Hint ve Kore dizilerinin karışımı gibiydi.Romantik-komedi tadında tamda benlik! Oyuncularını pek sevmesemde haklarını yememek lazım şimdi Allah var ikisi de çok yetenekli oyuncular ve çok iyi enerji yakalamışlar dizide.Şu an 8.bölümü oynadı takip edebildiğim kadar takip etmeye çalışıyorum eğer konuyu sakız etmezlerse bence uzun soluklu bir dizi olabilir.

Konusu Hint ve Kore dizilerine benziyor dediğimde anlamanız gerekirdi.Bazı durumlardan dolayı ailelerine evlendikleri yalanını uyduran bir çift karşımızda.İki zıt karakter ve sürekli didişen sevimli bir çift.Tabi bir de bebişleri var (o bebişte bir tatlı ki sormayın yani).İlk bölümlerini New York'ta çekmeleride beni benden aldı diyebilirim adamlar paraya kıymış :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...