11 Temmuz 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Ben - Müzik Ve Boyamalı Terapi!

Herkese merhabalar efenim!Bugün hafta sonu ve yavaştan bayram alışverişi yapmya başlıyorsunuz bence.Eğer yolunuz DR uğrarsa bence bu yetişkinler için olan boyama kitaplarına da bi bakın derim.Hem zaman geçirmek hem de kafa boşaltmak için yapılmış en güzel şeylerden biri bence.25 Tl olması biraz fazla gibi ama çizimler bi harika ve çok özenli olduğu için yapılan ve basılan emeğe değiyor elbette.Ayrıca ek olarak boyama kalemleri de almanız lazım elbette.Yanına da en sevdiğiniz müzikler :) Bundan güzel bi terapi şu sıra ben bulamadım açıkçası.

Instagramda ve sosyal medyada hızla yayılan bi furya bu aslında.Bende gördüm ve çok beğendim zaman geçirmek için çok güzel bi şey olduğun karar verdim.Siz de bi deneyin derim.Bu aslında 3 seri şeklinde ben 2.kitabını aldım ilk kitabın adı Gizemli Bahçe ben Gizimli Orman'ı daha çekici buldum açıkçası :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...