7 Mayıs 2024 Salı

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim,

İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine boğazım ağrıyordu o yüzden kendimi kitaplara ve yatağa adadım diyebilirim.Geçen sene Mitat adıyla filmini de çekmişler ilk kitabın.Baş rolde Kadir Doğulu oynuyor ve bence Mitat karakterini cidden çok iyi yapmış zaten kendisine de aşırı gıcık oluyordum cuk oturmuş aşırı gıcık bir tip olmuş saçı,mimikleri falan birebir Mitat olmuş bence.Filmin yapımında Doğu Yücel de bizzat rol almış o yüzden kitaptaki bir çok sahne değiştirilmeden yer almış filmde sanırım şu anda Gain platformunda yer alıyor film.Bunun dışında ikinci kitapta yine çok eğlenceliydi bu sefer karakterimiz Watpadd kitaplarından tutunda cosplay,gamerlık gibi konularında içinden geçmiş hatta kendini de bir karakter olarak kitaba koymuş kendini kitaba koyma olayını daha önce ilk defa Hakan Günday'ın Kinyas ve Kayra kitabından görmüş ve bu fikirden çok etkilenmiştim o yüzden bu fikir bana çok da yaratıcı gelmedi elbette.

Mitat bir gıcık oldu, herkesin ama herkesin şu hayatta bir destekçisi vardı, kimin başına bir haksızlık gelse en az bir kişi çıkıp onun için “yalnız değildir” hashtag’i açardı.

Mitat Karaman dışında. Olur da bir gün Mitat haksızlığa uğrarsa, başına bir iş gelirse bir kişi, bir Allah’ın kulu bile arkasından “yalnız değildir” diye yazmayacaktı.

O bir istisnaydı.

Mitat önceki tweet’lerini sildi. Kimliğini açık etme pahasına yeni bir tweet girdi, yeni bir hashtag açtı, kimsenin desteklemeyeceği, sonsuza kadar tek başına kalacak bir hashtag…

#MitatKaramanYalnızdır

Mitat Karaman’ın soru işaretiyle başlayan macerası ünlem işaretiyle devam ediyor. Hayat mücadelesinde yine tek başına kalan Mitat gizli topluluklar, atölyeci yazarlar, yaşam koçları, estetik cerrahlar, Wattpad okurları, gamer’lar, cosplay’ciler ve çeşitli hayvanların da dahil olduğu bambaşka bir savaşın içinde buluyor kendini.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...