5 Mayıs 2024 Pazar

Komedi Filmi : Ölümlü Dünya 2

 Herkese merhabalar efenim,

Hasta ve evde film vakti yaptığım bir hafta sonu geçiriyorum.Yarından itibaren iş yerinde de çok yoğun olacağım o yüzden biran önce iyileşmem gerekiyor.Sınav 8/9 Haziranda ve 14 Haziranda da okullar kapanacağı için Mayıs ayının bir maraton içinde ve hızlıca geçeceğini düşünüyorum.Yaz boyunca okuyacağım kitapları stokladım şimdiden ayrıca tatil planlarımda hazır gibi umarım bu ya bol gezmeli bir yaz olur çünkü bunu hakettim.Benim için çok hızlı ve zor geçen bir kış oldu.Bu zor geçen zamanların sonunda boşandım ve artık beni daha güzel ve huzurlu günlerin beklediğini umut etmek istiyorum.

Bugün Netflix e gelen ve ilkini kız kardeşimle izleyip bayıldığımız bir yapım olan "Ölümlü Dünya" dan bahsedicem.İkinci filmi ilk filmine oranla bence bi tık daha vasattı ve daha az komikti bence.Her filmin ikincisi her zaman daha iyi olmayabiliyormuş :)

Ölümlü Dünya 2 filmi, nesilden nesile kiralık katillik yapan ve zorlu sorunlarla başa çıkmaya çalışan Mermer ailesinin öyküsünü anlatıyor. Kimlikleri açığa çıktığı için yasadışı bir yaşam sürdüren Mermer ailesinin her bir üyesi, kendi içsel sorunlarıyla mücadele etmektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...