8 Mayıs 2024 Çarşamba

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim,

Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı ve beğendiği bu kitabı benim de okumam için bana verdi.Fransız edebiyatından daha önce adını hiç duymadığım bir yazar ve kitap.Kısa 2 günde okunan bir kitap ama dram kitabı olduğu için okumakta biraz zorlandım.Kitap engelli bir kardeşe sahip olan bir abi ve kızkardeşin iki kısmından oluşuyor.İlk abinin gözünden okuyoruz ve o kısmı okurken biraz ağladım da açıkçası çünkü benim de 2 tane engelli kuzenim var ve bu yaşantılara,duygulara çok da uzak değilim.Kızkardeş kısmına da hiç kızmadım onu o kadar iyi anladım ki şehir bir yana kırsal kesimde böyle bir hayat yaşamak ayrıca zor olmalı hele de genç bir kız için.Daha fazla kitap hakkında spoiler vermek istemiyorum.

Taşların Anlattığı, bir ailenin Fransa'nın ücra bir köyündeki sessiz sakin hayatının ansızın nasıl dönüştüğünü anlatan dokunaklı bir kitap. Taşların Anlattığı, bir ailenin Fransa'nın ücra bir köyündeki sessiz sakin hayatının ansızın nasıl dönüştüğünü anlatan dokunaklı bir kitap.



1 yorum:

Kitap - Okçunun Yolu Paulo Coelho

 Herkese merhabalar efenim,  Yağmurlu bir haftasonundan merhabalar.Mayısın ortası geldi neredeyse ama Samsun da hala dolu falan yağıyor ve h...