28 Mayıs 2024 Salı

Bilim Kurgu Filmi : Atlas

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix'e yeni gelen Atlas filmini izledim.Aslında Jeniifer Lopez'i filmlerde de görmeyi çok sevdiğim için izledim desem yalan olmaz.Yoksa bu tarz aşırı bilim kurgu filmlerini izlemeyi çok sevmiyorum bir fikirden çok aksiyon üzerine odaklanıyorlar ortaya robotların savaşı tadında bir şey çıkıyor ben genelde bir fikir üzerine odaklanan bilim kurgu filmlerini daha çok seviyorum.Buradaki fikir zaten daha önce defalarca yapıldı yapar zekanın çığrından çıkması ve insanlığa savaş açması yeni bir haber değil ama yeni ve elimizde taze olan bu film olduğu için pazar sineması için ideal diyebiliriz.

Yapay zekaya sahip bir asker, savaşı bitirmenin tek yolunun insanlığı bitirmek olduğuna karar verir. Bu durum üzerine Atlas adında bir kadın, insanlığı kurtarmak için zorlu bir mücadeleye girişir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kıyamet Park Alper Canıgüz

 Herkese merhabalar efenim, Dün kız kardeşim geldi.O yüzden 3 gün boyunca onunla zaman geçiricem evde 3 Temmuzda da Marmaris'e gidicez v...