22 Aralık 2015 Salı

Maydanoz Time : Film - Alaycı Kuş Part 2

Herkese Merhabalar efenim...

Şu sıralar sırra kadem bastım farkındayım suçluyum burayı çok ihmal ettim biliyorum :/ Telafi olarak yapabilirsem günde 2 post hazırlayacağım tekrardan ayrıca zaten yazmayalıda bir sürü yazılacak post birikmiş.Final dönemine girmeden hepsi aradan çıksın istiyorum.Çünkü şu sıra bir sürrü şeyle uğraşıyorum sizlede paylaşmak istediğim çok fazla şey var.

İlk olarak geçtiğimiz pazar günü bizim kızlarla gittiğimiz Açlık Oyunları serisinin son filmi olan Alaycı Kuş Part 2 'yi anlatmak istedim.Bir seriyi daha bitirdik film olarak elbette Alacakaranlık serisi gibi çok özleyeceğim ve cılkını bol bolda çıkaracağımız film serilerinden biri oldu diye düşünüyorum.Harry Potter olsun Alacakaranlık olsun bu seri olsun benim çok sevdiğim ve her zaman da seveceğim ergenlik yıllarımın nadide seri filmlerinden diyebilirim.Hepsininde hem kitabını okudum hem de filmini izledim.Seriyi bilenler bilir çok fazla söylenecekte bir şey yok açıkçası her zaman ki gibi sinemada izlemek bir ayrıcalıktı belki bilgisayarda izlesem bende bu kadar fazla tesiri olmazdı diye düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...