Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Deadpool

Herkese merhabalar millet !

Bugün nihayet gelelim artık fasülyenin faydalarına !

Evet bu haftanın ilk film postu tabi ki 12 Şubatta sinemaya giden ve herkes tarafından da çok beğenilen Deadpool oldu.

Zeki,çevik ve ahlaksız (!) karakterlere bayıldığımı söylemiş miydim :D Gerçekte olsa suratına dönüp bakmam ama film-dizi-kitap karakteri olunca aşık oluyorum :D Naapayiimm :)

Marvel dünyasına ben bu sene daha yeni yeni ufaktan giriş yapıyorum o nemrut karakterlerden sonra (evet Batman nemrutundan bahsediyorum) böylesini komik böylesine tatlı böylesine küfürbaz ve ahlaksız gibi bir karakteri olduğunu öğrenince Marvel dünyasına bir adım daha yaklaştım.

Marvel'in erkek karakterlerinden çok kadın karakterlerini daha çok seviyorum açıkçası.Tabi ki Iron Men bir yana ama Ant Man ve özellikle de DeadPool'un kendi filmlerine kavuşmasına çok sevindim.

AntMan'in de ne kadar harika bir film olduğundan bahsetmiştim DeadPool ondanda güzel diyebilirim.Sinema teknikleri sonuna kadar kullanmak olsun,samimiyet olsun hatta benim çok sevdiğim bir teknik olan seyirciyle ve yönetmenle,senaristle konuşmaları olsun çok komik ve çok eğlenceliydi.

Son olarak bu kadar övüp Allahuekber dağlarına çıkardıktan sonra filmi birazda yerin dibine sokmak gerekirse (hiç bir şey o kadar da mükemmel değildir diye mesaj vermek adına) , en azından filmin bir +16 olduğunu düşünüyorum çünkü hayatımda duymadığım küfürleri duydum resmen :D








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…