Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Steve Jobs

Herkese merhabalar millet !

Kate Winslet 'ın En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu ile aday gösterildiği bu film geçen sene de oldukça konuşulurken bu senede yine konuşuldu.

Ben bu filmi çok duymuştum fakat izlemeye elbette pek bir zamanım olmamıştı.Açıkçası çok merak ettiğim çokta bir beklentimin olduğu bir film iken biraz hayalkırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.Jobs gerçekten böyle biri miydi burada mı böyle yansıtıldı bilemiyorum ama oldukça gıcık bir insanmış filmin finaline kadar adama uyuz oldum.Aile yaşantısı,babalığı bir türlü kabul edemeyişi çocuğunun annesi olabilecek olan kadını o kadar rezil etmesi (evet şu anda spoiler yiyorsunuz afiyet olsun :D ) 

Şu anda kullandığım bilgisayarın sahibi cidden böyle biri miymiş deyince bilgisayarı camdan aşağı atasım geliyor.(Yok be şaka yapıyorum hiç kıyar mıyım bilgisayarıma o salak adam için o kadar para bayılmışım.)

Şakayı bir kenara bırakacak olursak dediğim gibi film Steveciğimin düşündüğüm gibi çıkmayışının hayalkırıklığı bir yana filmde beklediğim gibi çıkmadı.Ben hayatını daha çok irdeler diye düşünürken sürekli aynı ortamlarda,aynı diyaloglarla,aynı kişilerle çekilen bir film olmuş.Filmin iyi tarafıysa tabi ki tersköşe yapan finali ve Kate Winslet oldu :)

Teknoloji devi Apple şirketinin kurucusu ve 20 yy.'ın deha isimlerinden olan Steve Jobs'un yaşam öyküsünü yeni bir perspektif ile sinemaya aktaracak filmin yönetmenliğini Oscarlı isim Danny Boyle' üstleniyor, senaryoyu ise gene Oscar ödüllü Aaron Sorkin. Apple'ın öncü kurucusu Steve Jobs u Michael Fassbender, Macintosh un eski pazarlama müdürü Joanna Hoffman'ı ise Kate Winslet canlandırıyor. Apple ın kurucu ortaklarından Steve Wozniak ı Seth Rogen canlandırırken, Jeff Daniels ise Apple'ın eski CEO su John Sculley rolünde.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)