7 Nisan 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Dev Şeftali Ronald Dahl

Herkese merhabalar efenim...

Vizelere az kaldı o yüzden potlarda da haliylen biraz azalma olacaktır.Bugün 1 tanecik kitap postu yapıp kaçmak durumunda kalacağım.

Ruhum sıkıldığında bazen animsayon izler bazen de çocuk kitabı okurum.Çünkü ruhumu en çok masum çocukluk anılarım iyi geliyor.

Çocukkende oldukça kitap okurdum şimdi yalan değil :) Çocuk kalbi,Pal Sokağı Çocukları,Pinokyo benim en sevdiğim çocuk kitaplarıdır.Onların o tatlı anılarına beni götürecek güzel bir kitap oldu Dev Şeftali.Nisan ayı kitap alışveriş videomda daoldukça uzun bahsettiğim için şimdilik burada bırakıyorum takipte kalın ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...