8 Mayıs 2016 Pazar

Maydanoz Time : Film - Tiger House

Herkese merhabalar millet ...

Araya İzmir 'de izlediğim son gerilim filmi olan Tiger'ı alayım bugün dedim.Güzel bir pazar kahvaltısından sonra şöyle heyecanı bol bir film ararsanız bu filmde şöyle şurad dursun dedim :)
Benim gibi film meraklılıları ve çok fazla film izleyenler için biraz vasat bir film gibi görünebilir ama temposu oldukça iyi olan bir filmdi aslında izlerken biraz biraz sinir krizleri de geçirmedim deği hani :)

Kelly, erkek arkadaşının evine gizlice girer fakat bu sefer tek davetsiz konuk kendisi değildir. Şimdi kaçma ve saklanma becerilerine her zamankinden daha fazla ihtiyacı olacaktır. İçinde bulunduğu hal kontrolden çıktıkça, gözlerden uzak bu ev dehşet dolu bir tuzağa dönüşecektir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...