4 Haziran 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - The Intruders

Herkese merhabalar efenim ...

Sonu oldukça tahmin edilebilir olsa da (en azından sizde benim gibi artık gerilim filmlerinde pro olmuşsanız) yoklukta iyi gidebilecek bir Gerilim filmiydi diyebiliriz.Sanki ruhani şeyler varmış gibi algı yaratılmış istensede öyle olmadığını sonradan görüyoruz filmde.(Biraz spoiler gibi oldu ama söylemeden geçemezdim eğer sizde benim gibi ruhani gerilim filmlerinden tırsıyorsanız ve izleyemiyorsanız bu filmi es geçmeyin diye söyledim.)

Şizofren annesinin intiharından sonra babasıyla Chicago'da şehrin biraz dışındaki küçük bir kasabaya taşınan Rose, yeni taşındığı evde bazı gizemler keşfeder ve bu gizemleri araştırmaya koyulur. Fakat Rose, annesinin ölümünden sonra sakinleştirici ilaçlar kullanmaya başladığı için, babası kendisine pek inanmamaktadır ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...