2 Ekim 2016 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Kardeşimin Mezarı Robert Dugoni

Herkese güneşli bir pazar gününden merhabalar efenim ...

Şu sıra yine oldukça yoğun bir dönemimde olduğum için çok fazla zaman ayıramadım buraya.Ama dizilere ve kitaplara kaldığım yerden tam gaz devam o konu bende siz hiç merak etmeyin :)

Hatta o kadar çok oldu ki üst üste birikti yazamayınca tabi.

İlk olarak kitap postu ile giriş yapmak istedim.Bloglarda çok reklamını ve yorumlarını gördüğüm bir kitaptı Kardeşimin Mezarı.Çok fazla da konuşuldu hatta ödül almış bir kitap.Ama maalesef ben o kadar çok beğenemedim.İlk olarak konusu oldukça güzel.Hele ki bende bir ablayım ve bir kız kardeşe sahibim.Kız kardeşim bir cinayete kurban gitseydi eminim ki bende hayatımı onun katilini bulmaya adardım Allah korusun o benim hem kız kardeşim hem de en yakın arkadaşım :) Ayy minnoşumu özledim bak şimdi 2 hafta sonra İzmir'e gidiyorum 1 hafta kendime hem kafa tatili verdim hem de Pi Gençlik Derneğinin zirve toplantısı olucak ona katılmak durumundayım.

Neyse efenim yine konudan saptım.Kitaba geri dönecek olursak , ilk 200 sayfa giriş yapılıyor hiç bir aksiyon yok maalesef bu yüzden bu kısımlar çok fazla sıkıcıydı tam 300. sayfadan sonra olaylar açılmaya ve açıklanmaya başlayınca tansiyonda heyecandan arttı derken kitap bitti zaten :D

Kısaca konusuna gelecek olursak , cinayete kurban gitmiş bir ablanın 20 yıl boyunca öğretmenliği bırakıp polis olup kardeşinin cinayetinin peşine düşmesini anlatıyor.Ortada aslında içeri tıkılmış bir suçlu var ama adam masum yeremi içeri tıkıldı bilinmiyor çünkü kanıtlar ve olay çok belirsiz.


1 yorum:

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...