15 Ocak 2017 Pazar

Kore Dizi - Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Herkese merhabalar efenim !

2016 Kore dizilerini takip etmeye kaldığımız yerden devam ediyoruz.Genelde erkek oyunculara göre - oppalarım için - izlerim ya da dizileri seçerim ama bu sefer kız için başladım resmen tabi konusuda beni çok çekti.Lee Sung Kyung 'a bayıldım resmen o nasıl tatlı ve güzel bir kız ya hayatımda bu kadar güzel gözlere -resmen bal rengi - ve sevimliliğe sahip bir Koreli kadın görmedim.Daha önce bir çok ünlü dizide yan rollerde bulunmuş aslında ama benim bu kadar dikkatimi çekmemişti :)



Ayrıca normalde zayıf bir kız olmasına rağmen o tombik yanakları ve dizide bir halterciyi canlandırdığından dolayı biraz etli butlu olmasıda ekstra daha kendimi yakın hissettirdi. Utanması,gülümsemesi,kızması resmne oturdum kızın mimiklerini ve sevimliliğini izledim dizi boyunca :) Daha sonradan başroldeki oppayada kaymadı değil hani gözüm itiraf etmek gerekirse :D Ama çok yakışan ve çok tatlı çok komik bir çift oldular.Genelde ana konusu spor olan dizileri pek sevmem izlememde ama bu diziyi bayılarak izledim zaten daha çok aşk üzerine durulmuştu spor daha çok yan konu gibiydi.Mutlaka izlenmesi gereken 2010 Romantik-Komedi-Spor dizileri arasında !




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...