2 Şubat 2017 Perşembe

Kore Dizi - Bride of the Century

Herkese merhabalar efenim...

Şu sıra resmen yine çılgınlar gibi Kore dizileri izliyorum.Okulların açılmasına az kaldı okul zamanı sadece yeni devam eden dizileri izliyorum diğer yıllarda izlemediğim arşivdeki dizileri daha çok böyle tatillere bırakıyorum.Yine 2014 arşivinden daha önce çok gördüğüm ama nedense izlemediğim bir diziden bahsedicem sizlere.

F.T. Island vokali Lee Hong Ki tatlışınıda bu vesileyle tanımış oldum.Çocuk tip olarak resmen Bigbang grubundan GD ile TOP karışımı değil mi :D Bilmiyorum nedense özellikle dizide izlerken ben çok benzettim.Bu arada şarkıcı olmasına rağmen oyunculuğuda oldukça iyi.Normalde ben KPOP idollerinin oyunculuklarını pek fazla beğenmem beğensem bile çok nadir gerçekten her iki taraftada yetenekli kişiler oluyor :D

Romantik-Komedi kategorisinde oldukça minnoş bir dizi ayrıca Hong Ki Oppa ile de ben çok geç tanıştım bence sizde biran önce şu tatlılıkla tanışın :D

Taeyang Anonim Şirketi Güney Kore'nin en büyük holdinglerindendir. Taeyang'ı yöneten aile 100 yıldır bir lanet altındadır. Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldüğünde lanet başlamıştır. Bu şartlar altında komplolar her tarafa yayıldığı sırada peri masalı gibi bir aşk meydana gelir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...