7 Mayıs 2017 Pazar

Maydanoz Time : Etkinlik - Kitap Ağacı İle Malta Şahini Dashiell Hammett

Herkese merhabalar efenim ...

Neredeyse Mayıs ayının Kitap Ağacı toplantısını yapacağız ama ben Nisan ayını daha yeni koyuyorum ühüüü :/ 

Neyse efenim geç olsun güç olmasın demişler.Nisan ayının kitabı filmi de olan ve oldukça eski bir kitap olan ve benim ilk kez duyup okuduğum bir yazar olan Dashiell Hammett'in Malta Şahini kitabı.Bu kitap aslında bir polisiye serinin 4.kitabı imiş ama olayların akışından neler olduğunu gayet iyi anlayabiliyorsunuz Holmes gibi ayrı ayrı olaylar ve akışlar olduğunu düşünüyorum her kitap için o yüzden seri olması bizi pek etkilemedi.

Ahmet Ümit editörlüğünde olduğunuda eklemeden geçemicem.Ve son olarak ben Polisiye romanı.Dedektiflik,cinayet ve zamanında Rodos Şövalyeleri tarafından bir Krala armağan edilmek için yapılmış pahalı taşlarla kaplı Malta Şahininin hikayesini anlatan bir roman.Normalde dedektifleri böyle cool,zeki,yakışılı ve iyi insanlar olurken burada ki karakter bunun tam tersiydi diye düşünüyorum onunla bununl yatıp kalkan,aldatan,yalan söyleyen ve bence çok fazla da zeki olmayan bir karakter.Kısacası insanı bir dedektif olarak kendine hayran bırakacak cinsten değildi maalesef.
O yüzden baş kahramanı sevmedim,olayların akışı olayların çözümünü de çok fazla sevmedim kısacası bu ay ki kitabın bana çok fazla hitap etmediğini düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...