12 Mayıs 2017 Cuma

Maydanoz Time : Etkinlik - Scapin'in Dolapları Moliere

Herkese merhabalar efenim  !

Bahar geldi hatta geçiyor bile ama havaların hala bundan haberi yok maalesef.Annemlerden aldığım duyumlara göre İzmir taraflarına yaz bile gelmiş ama biz burada hala resmen sonbahar tarzında bir hava yaşıyoruz.Bundan sonraki 2 hafta final haftam anlayacağınız buradaki son çırpınmalarım tam ayın 25 'in de sınavlarım bittiği gibi ver elini İzmir ve elbette yaz tatili :) Gerçi tatil yapabileceğim süre en fazla 1.5 ay ile sınırlı olacak gibi çünkü Temmuz sonu gibi artık KPSS'ye hazırlanmam gerekiyor bundan sonra ki sene benim için çok ama çok sıkışık ve yorucu olucak.Biran önce gelip geçmesi dileğiyle efenim ...

Neyse biz bunları bir kenara bırakıp bugün ki etkinlik postumuza dönecek olursak Moliere benim çok sevdiğim bir yazar ve Cimri dahil bütün oyunlarına bayılıyorum hele de bu oyunlar bizim gibi yaratıcı Türklerin eline geçip yeniden uygulanırsa ! Pamukkale Üniversitesi Tiyatro Topluluğu da aynı bu şekilde yapmışlar ve kendilerinden de oyuna bir çok şey katıp ortaya enfes seyirlere doyulmayacak bir oyun çıkarmışlar.Komedi olması nihayetinde çok beğendim çok güldüm ve eğlendim izlerken.Ayrıca oyunculuklarda cidden harikaydı kendilerini tekrardab tebrik ediyorum.Bu tarz etkinlikleri daha çok görmek dileğiyle ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...