12 Haziran 2017 Pazartesi

Kore Dizi - Beautiful Mind

Herkese merhabalar efenim ...

Dün de dediğim gibi Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Genelde tıbbi dizileri izlemekten kaçındığım için izleyecek dizi bulamadığımda bu alternatifleri de değerlendiriyor ve özellikle tıbbi olan yerleri - ameliyat falan - atlayarak izliyorum.Zamanında bizde de Doktorlar vardı biliyorsunuz o zamanlar o diziden de nefret ediyordum ben sanırım genel olarak hastaneden nefret ediyorum :D 

Neyse efenim benim adını "Yoboseyo" Oppa olarak koyduğum o gür sesiyle ve karizmasıyla kendine aşık eden Jang Hyuk Oppa için başladım diziye.Evet dizi genelde tıbbi-gizem-romantik kategorilerinde ilerliyordu ama yine de bana göre bir dizi olmadığını kanul etmem gerekiyor.Ayrıca zamanında dizi çokta tutmamış olucak ki 14 Bölüm gibi bir sürede bitmiş genelde diziler 16 bölümü tamamlayıp bitiriliyor bildiğiniz gibi ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...