21 Temmuz 2017 Cuma

Maydanoz Time : Kitap - Duvarların Dili Olsa Alice Clayton

Herkese merhabalar efenim ...

Uzunnn bir süreden sonra Adult-Young tarzında bir roman okudum yaz aylarında bu tarz romanlar çok iyi oluyor hele de KPSS'ye çalışmaya başladığım şu günlerde kafa yormayan eğlencelik romanlar :)

Kitabın kapağı ve ismi fazlasıyla edepsiz evet farkındayım :D Ama içeriği ile hem çok fazla ilgili hem de değil :) Şöyle ki Amerika'nın yine mezheplerinde at koşturulan insanların yaşadığı bir semtte uzun zamandır orgazm olmayan bir kadının kapı komşusunun haremi vardır ve duvarlar çok ince olduğundan her o işi yaptıklarında tak tak bu kadının yatak odasına sesler geliyor hatta kadını uykudan uyandırıyor.Kadında olan var olmayan var hesabıylan uykudan bi sinirle kalkıp gecelikleriylen adamın kapısına dayanıyor insan yaşıyor burda ulan diye adamda çok yakışıklı wow falan :D İlk başta birbirlerinden nefret ediyorlar falan ama daha sonra aynı mekanlarda ve arkadaş ortamlarında karşılaşınca bunlar kafa dengi çıkıp önce kanki ayağına yatıp sonra sevgili oluyorlar neden çünkü mezhepleri geniş :D 

Evet çok müthiş anlattım bir kitabı daha biliyorum ! Ama kitap tam olarak böyle :D Kitap kahraman anlatımıyla çok eğlenceli ve samimi bir dille anlatılmış bu yüzden çabuk okunuyor.Adamın harem sahibi bir adamdan aşık bir delikanlıya dönüşmesi bana fantastik gelmedi çünkü bu tip erkekleri çevremde çok gördüm :D Adamlar adam akıllı kız arkadaş bulunca süt dökmüş kediye dönüyorlar bu arada kitap bana arkadaşımın başına gelen bir olayı anlattı onu da anlatayım da içimde kalmasın :D

Aynen böyle duvarları tak tak eden bir komşusu vardı bi kız arkadaşımın ama erkek değilde kızdı komşusu eve her akşam farklı erkekler atıp harem kurmuş kız abov :D 

Daha sonra bu arkadaşım artık dayanamıyo kızın kapısına dayanıyor burası aile apartmanı yapma artık ders çalışamıyoruz burda diye kızda sen misin benim özel hayatıma karışan çirkefff lanett :D Bir de daha sonra 10 yılda bi kızlar toplaşmıştık arkadaşımızın evinde azucuk ses yaptık diye polis dayamıştı şerefsiz kız :D Böyle tiplerde yaşıyor yani hayatta :D Neyse bu da böyle bi anımdır :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...