Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Kitap - Duvarların Dili Olsa Alice Clayton

Herkese merhabalar efenim ...

Uzunnn bir süreden sonra Adult-Young tarzında bir roman okudum yaz aylarında bu tarz romanlar çok iyi oluyor hele de KPSS'ye çalışmaya başladığım şu günlerde kafa yormayan eğlencelik romanlar :)

Kitabın kapağı ve ismi fazlasıyla edepsiz evet farkındayım :D Ama içeriği ile hem çok fazla ilgili hem de değil :) Şöyle ki Amerika'nın yine mezheplerinde at koşturulan insanların yaşadığı bir semtte uzun zamandır orgazm olmayan bir kadının kapı komşusunun haremi vardır ve duvarlar çok ince olduğundan her o işi yaptıklarında tak tak bu kadının yatak odasına sesler geliyor hatta kadını uykudan uyandırıyor.Kadında olan var olmayan var hesabıylan uykudan bi sinirle kalkıp gecelikleriylen adamın kapısına dayanıyor insan yaşıyor burda ulan diye adamda çok yakışıklı wow falan :D İlk başta birbirlerinden nefret ediyorlar falan ama daha sonra aynı mekanlarda ve arkadaş ortamlarında karşılaşınca bunlar kafa dengi çıkıp önce kanki ayağına yatıp sonra sevgili oluyorlar neden çünkü mezhepleri geniş :D 

Evet çok müthiş anlattım bir kitabı daha biliyorum ! Ama kitap tam olarak böyle :D Kitap kahraman anlatımıyla çok eğlenceli ve samimi bir dille anlatılmış bu yüzden çabuk okunuyor.Adamın harem sahibi bir adamdan aşık bir delikanlıya dönüşmesi bana fantastik gelmedi çünkü bu tip erkekleri çevremde çok gördüm :D Adamlar adam akıllı kız arkadaş bulunca süt dökmüş kediye dönüyorlar bu arada kitap bana arkadaşımın başına gelen bir olayı anlattı onu da anlatayım da içimde kalmasın :D

Aynen böyle duvarları tak tak eden bir komşusu vardı bi kız arkadaşımın ama erkek değilde kızdı komşusu eve her akşam farklı erkekler atıp harem kurmuş kız abov :D 

Daha sonra bu arkadaşım artık dayanamıyo kızın kapısına dayanıyor burası aile apartmanı yapma artık ders çalışamıyoruz burda diye kızda sen misin benim özel hayatıma karışan çirkefff lanett :D Bir de daha sonra 10 yılda bi kızlar toplaşmıştık arkadaşımızın evinde azucuk ses yaptık diye polis dayamıştı şerefsiz kız :D Böyle tiplerde yaşıyor yani hayatta :D Neyse bu da böyle bi anımdır :D


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)