7 Eylül 2017 Perşembe

Fantastik Film - Dave Made a Maze

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra filmlere sardım her gün yeni çıkan 2017 filmlerinden sıradan rastgele birini seçip izliyorum çünkü bunu okul başlayınca oldukça uzun bir süre yapamayacağım biliyorum.Eğer film izleyecek olursam da bu büyük olasılıkla ya sinema da olur ya da psikolojik bir film olur.

Neyse efenim bugünün filmi oldukça değişik bir film."Bunu hangi kafayla çekmişler ? " diye soracağınız filmleri seviyorsanız - benim gibi - bu film tam da size göre.Kategorisine tam olarak karar veremedim çünkü Komedi desen değil Fantastik desen değil Bilim-Kurgu desen değil Psikolojik-Gerilim desen değil :D

Aslında anladığım kadarıyla benim çok sevdiğim şu 1 mekan çoklu oyuncu ve psikolojik tuzaklardan geçme filmlerini dalgaya alan bir film olsun istemişler.Yani en azından ben öyle anladım yoksa bu filmi ciddi ciddi o kategoride ki filmlerle yarışabileceğini düşünmüyorum :D

Aslında oldukça çocuksu bir film gibi dursa da kesinlikle çocukların izleyebileceği tarzda bir film değil bence :)

Dave adında süperzeka bir adam kartonlardan içi dışında daha büyük ve derin olan bir labirent yapar hem de evinin ortasına bir de üstüne yetmezmiş gibi labirentin için saçma tuzaklar ve odalar,canavarlarla doludur.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...