Ana içeriğe atla

Film Serisi - Pirates of the Caribbean Serisi

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün film serilerimize bir seri daha ekledim ve Türkçe adıyla efsane Karayip Korsanları film serisinden bahsetmek istedim.Bilmiyorum bu seriyi duymayan hatta izlemeyen kaldı mı ...
Serinin devam filmleri keşke bu kadar arayla yapılmasa neden bu kadar ara veriyorlar bilmiyorum açıkçası çünkü çok ara verince bence artık o eski tadı almamaya başlıyor insan.

Serinin 5.filmi daha yeni vizyondaydı bende onu izlemeye denk gelince izlediğim diğer filmlerini de yazmadığım için tek post yapmak yerine neden diğer filmlerini de vermiyorum ki diye düşündüm belki hiç izlememiş olanlar varsa hangi sırayla izleneceğini,konularını bilsinler :)

Her filmde kadro daha bir efsanevi oluyor bir kere başrolde Johny Depp gibi bir adam var.Adam 50 yaşından fazla ama hala 2003'teki korsan karizmasını koruyor mahşallah :D Ben 50 yaşına gelsem kesin şurdan şuraya gidemem :D

1-Pirates Of The Caribbean – The Curse Of The Black Pearl (2003)

Muzip Kaptan Jack Sparrow’un (Johnny Depp) denizlerdeki yaşamı, rakibi olan kurnaz Kaptan Barbossa tarafından gemisinin çalınmasıyla alt üst olur. Bununla birlikte, Barbossa denilen korsan Port Royal kasabası başkanının kızını da kaçırır. Bu suçlar karşısında hem kızı, hem de Siyah İnci gemisini kurtarmak için Will (Orlando Bloom) ve Jack işbirliği yaparak yola koyulurlar. Ancak bilmedikleri bir şey vardır; Barbossa ve tayfası Siyah İncinin Laneti ile sonsuza kadar yaşamakla cezalandırılmıştır…


2-Pirates Of Caribbean: Dead Man's Chest (2006)

Düzenbaz ve üçkağıtçı korsan Jack Sparrow'un, hayalet gemi Uçan Hollandalı'??nın efsanevi korsanı Davy Jones'a kan borcu vardır. Sparrow, bu borcunu ödemediği takdirde sonsuza kadar onun kölesi olarak yaşayacaktır. Bu durumdan kurtulmanın tek yolu ise Ölü Adamın Sandığı'nı ele geçirmek ve böylelikle de Davy Jones'u kontrol edebilmektir.




3-Pirates Of Caribbean: At World’s End (2007)

Will Turner ve Elizabeth, kaptan Jack Sparrow (Johnny Depp)’u saklı kaldığı tuzaktan kurtarabilmek için zorunlu olarak kaptan Barbossa ile ittifak yaparlar. Korsanların bu yolculuğu Singapur’a kadar sürecektir. Buraya geldiklerinde, efsane hayalet gemi “The Flying Dutchman”in ortalığı kasıp kavurduğunu öğrenirler ve tüm korsanların “Dünyanın Sonu” diye adlandırdıkları bu yerde kıyasıya bir mücadele başlar..


4-Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)

Kaptan Jack Sparrow (Johnny Depp), gizemli geçmişinden gelen bir kadınla tanışır. Kadının kendisini, Gençlik Çeşmesini bulması için kullandığından şüphelenen Sparrow kendisini yine büyük bir maceranın içinde bulur ve yolu tekrardan KaraSakal ile kesişir…



5 - Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)

Kaptan Jack Sparrow, hiç beklemediği nedenlerle zor duruma düşmüştür. Kaptan Salazar, hayaletli gemisiyle birlikte sonunda şeytan üçgeninden kurtulmuş, karşısına çıkan tüm korsanları yok etmeye ant içmiştir. Jack Sparrow’un tek kurtuluş umudu, sahibine denizlerin mutlak kontrolünü veren Poseidon Asası’nı bulmaktır. Bu zorlu yolculukta ona güzel astronom Carina ve dik kafalı denizci Henry eşlik edecektir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…