Ana içeriğe atla

Kitap - Ramses: Işığın Oğlu Christian JacQ

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra okul ve KPSS birlikte yürütmeye çabaladığım için bi çok şeye vakit ayıramıyor gibi hissetsem de kendimi bence yeterince ya da en azından elimde geldiğince vakit ayırmaya çabalıyorum.

Bliyorsunuz ki ben iflah olmaz bir kitap bağımlısıyım o yüzden elimde bir kitap olmadan duramam ve şansıma Balıkesir İl Kütüphanesi yeni binasına taşındığı için 9 Ekime kadar oradan kitap alamıcam ben de elimdeki alternatifleri değerlendirip üniversitenin kütüphanesinden aslında benden çok kardeşimin ilgi alanı olan Mısır Tarihinden Ramses'in hikayesini anlatan bir kitap aldım.Evet tarih kitapları okumayı çok sevmem bu kitabı da eh sevdim diyebiliriz :D Maksat elim kitapsız kalmasın :D

Aslında mitolojiler ve dünya tarihi içinde benimde en sevdiğim ve sırlarla dolu olduğunu bildiğim medeniyet kesinlikle Mısır ve Yunanistan.Hem çok eski köklü medeniyet olmalarından dolayı hem de güçlü kişilerin tarihlerinde bol bol rol oynamaları ki güçlü kişilikleri ne kadar sevdiğimi bilirsiniz ...

Bu aslından bir serinin ilk kitabı bu kitapta daha çok Ramses'in çocukluğu ve tahta çıkmadan önceki gençlik sürecini ele alıyor.Mısır tarihi ile ilgilenenler için bence oldukça sade bir dil ve anlatımla yazmılmış bir kitap o yüzden merak edenler için tavsiye ederim.Son olarak serinin diğer kitaplarını okumayı düşünmüyorum bu bana oldukça yeterli geldi :D


Yorumlar

  1. Bu serinin bende ilginç bir anısı var:
    99 depremi olduğunda elimde bu kitap vardı. O günden sonra bir daha elime alamadım. Ve kapağını ne zaman görsem o anlar gelir aklıma :(

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya ben de yaşadım 99 depremini hem de tam merkez olan Gölcükte ama 4 yaşında olduğum için çok fazla bir şey hatırlamıyorum :/

      Sil

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)