20 Ocak 2018 Cumartesi

Etkinlik - Kitap Ağacı Toplantısı !

Herkese merhabalar efenim...

Bu toplantının üstünden 2 aylık toplantı daha geçti ama diğerlerine katılamadığım için en son katıldığım toplantı olan kasım ayı toplantısını yazıyorum.Kasım ayında ekip olarak Steinbeck'in Fareler ve İnsanlar romanını okuduk.Aslında ben bunu yine lisedeyken okumuştum ama inanın lisede okuduğum hiç bir kitap aklımda kalmamış benim hele de klasiklerden :/ O yüzden tekrardan okuyup ekiple yorumlamak,üzerine tartışmak kitabın bende daha kalıcı olmasını sağladı.

Okunması çok kolay,yalın anlatımı,sadeliği ve sürükleyeciliği ile benden çoktan geçer not aldı.(Dünyada çok sevilmesi benim için bir anlam ifade etmiyor ben sevmiyorsam o kitap bitmiştir :D )
2 işçi takımıdan zıt karakterli arkadaşın bir evde işçi olarak çalışma hikayesini okuyoruz.Karakterlerden biri tam tanı kriterlerini karşılamasa da otizmli biri en azından zeka geriliği olduğunu söyleyebiliriz.Diğer karakterde onun bu durumunu sadece saflığa yoran zamanında o kişiye çok sahip çıkmış,kendini zeki sanan bir adam.Bu ikili sürekli zenginlik hayalleri kuruyor.Kitapta bilhassa siyahilik-ırkçılık durumlarına da değinilmiş.Olaylar olaylar ... Kitap tam kendini artık tekrarlıyor derken kitabın sonlarına doğru asıl olay kopuyor ve hüzünlü bir veda ile akıllarda ve kalplerde iz bırakıyor.



Görüntünün olası içeriği: 13 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve iç mekan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...