13 Ocak 2018 Cumartesi

Müzik - Taylor Swift - Look What You Made Me Do

Herkese merhabalar efenim ...

Mommy is back ! Yess Taylor değil tabi ki bu bloğun anası yani bendeniz geri geldi çünkü nihayet yeni bir bilgisayar aldık rahmetli MacBook'un yerini tutmuyor tabi ama Asus aldık ve bugün ilk günüm şu zamana kadar memnunum tabi biraz daha yavaş ama beni idare ediyor.Sonuç olarak bloğa ve yazmayı çok özledim.Taslaklarda çok fazla post birikti.Her gün post yazmaya kaldığımız yerden devam efenim ...

Geri dönüşümü bir müzik klibiyle kutlayalım dedim o yüzden Swift'in atarlı bir şekilde geri döndüğü Look What You Made Me Do şarkısıyla sizi baş başa bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...