28 Haziran 2018 Perşembe

Gerilim Filmi - Contagion

Herkese merhabalar efenim ...

Gazımızı almışken kaldığımız yerden distopya ve kıyamet tarzı filmlere devam edelim diyorum.Ama bu sefer Matt Damon, Gwyneth Paltrow, Laurence Fishburne, Jude Law, Marion Cotillard, Kate Winslet gibi oyuncuların yer aldığı bir kadroya sahip olan ve bu oyuncular olmasına rağmen çok fazla da güzel olmayıp bu oyuncuların harcandığı bir film var.Bu tarz filmler zaten çok fazla var 2011 yılının bir filmi tam da zombie furyasının başladığı zamanlar ama bu filmde zombiler yok efendim aslında ben zombili bir film olduğunu düşündüğüm için başlamıştım ama gelecekte eğer bir salgın olursa bu gerçekten nasıl olur,nasıl ilerler,ne gibi olaylar olur ve nasıl insanlar oluruz gibi soruların cevabını dram türünde vermişler.Evet ilk defa bu tarz bir kıyamet filminin dram türünde olduğunu gördüm.Ne korku ne macera sadece dram var film de eğer izlemek istiyorsanız bunu dikkate alarak izleyin :)

Hava ve solunum yoluyla rahatlıkla geçen ve insanları birkaç gündür içinde öldüren, ölümcül bir virüs salgın şeklinde yayılmaktadır. Dünya çapında uzmanlardan oluşan medikal bir ekip, hem salgına çare bulmaya çalışır hem de insanlarda virüsten daha da hızlı yayılan panik halini kontrol altına almaya çalışırlar. İnsanlar şimdi hem canlarını kurtarmaya çalışırken hem de dağılmanın eşiğine gelen toplumsal hayata tutunma mücadelesi verirler.

Salgin : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...