27 Haziran 2018 Çarşamba

Korku Filmi - It

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında bu filmi tee ilk çıktığı zamanlarda sinema da izlemek gibi bir isteğim vardı ama olmadı daha sonra internetten bir arkadaşımla izlemek için sözleştik o da olmadı unuttum gitti derken yeniden "ben bu filmi izleyecektim" diye hatırladım ve 1990'da ki ilk yapımından sonra 27 yıl sonra tekrardan çekilen film olan IT'i nihayet izledim.27 yıldan sonra tekrar çekilmesinin sebebi ise Pennywise efsanesinin 27 yıl da bir gün ortaya çıkıp çocukların korkularından besleniyor olması.Yaşı benden büyük olanların hatta resmen bir kuşağın Palyaço tramvası geçirmesine sebep olan bir film aslında şimdi bu yaşta izlenince herhangi bir tramva yaratmıor elbette ki ben her zaman derim korku filmlerini çocuklarınıza izletmeyi o +15 uyarısı hatta +18 uyarısı boşuna yapılmıyor ...

Bu arada Palyaço tramvası o kadar yaygınlaşmış ki bir dönem psikoloji bile bunu literatürüne fobi olarak almış ama tabi korku açıklaması daha farklı bir şekilde yapılıyor : Yüzünde maske olan ya da insanı çağrıştırmayan kendiyle benzeşmeyen şeylerden korkma :)

Ünlü yazar Stephen King'in aynı adlı kitabından uyarlanan It (O), 7 küçük çocuğun hayatına odaklanıyor. Korku gerilim türünde olan bu filmde; bu çocuklar, korkularına göre şekil alan palyaço kılıklı bir canavarla yüzleşmek zorunda kalıyor.

Bu arada ilk filmde karakteri : Tim Curry 
İkinci filmde : Bill Skarsgård canlandırıyor.Ben açıkçası yeni filmde ki oyuncuyu daha başarılı ve tip olarak daha iyi buldum ağız yapısı o gözlerinde ki donukluk falan inanılmaz başarılı olmuş.

Bill Skarsgard) ile ilgili görsel sonucu

Tim Curry pennywise ile ilgili görsel sonucu

ıt film ile ilgili görsel sonucu

5 yorum:

  1. O maskenin altından o çocuk çıksın! Kader işte :p

    YanıtlaSil
  2. İzledim mi ki yarım yamalak izledim herhalde. Ama ikinci çıkanı izlemeyi tercih ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu filmin fragmanini izledim korku izleyemedigim icin izlemedim 😅.

    YanıtlaSil
  4. Hhah yok yok o kadar korkunç bir film değil izlersin :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...