27 Temmuz 2018 Cuma

Fantastik Film - Wildling

Herkese merhabalar efenim ...

Şu sıra film postları olacak özellikle Fantastik/Bilim Kurgu türündeki filmleri izlemeyi seviyorum.Bugün ki film postumuz da Türkçe adıyla " Yabani" olan "Wildling" Kurtkadın filmi var.Evet kurtkadın diyorum çünkü bu sefer ki bir kurtkızı anlatan film kurtadamları görmeye alıştık tabi bu biraz farklı oldu.Kurtkız filmi olmasına rağmen oldukça durağan Fantastikten çok Drama kayan bir yapısı vardı başlarda sarsa da açıkçası ilerleye dakikalarında beni biraz sıktı o yüzden sonuna kadar atlaya atlaya izledim diyebilirim.

Film, genç bir kızın büyüme hikayesi ile kurt adam efsanesini birleştiriyor ve ortaya korkutucu bir deneme çıkartıyor. Anna, dünyaya geldiğinden beri ‘Baba’ olarak bildiği bir adam tarafından toplumdan uzak bir şekilde büyütülmüştür ve bu adam, Anna’nın kökeniyle ilgili gerçeği ondan saklamak için elinden gelen her şeyi yapmıştır. Anna, polis memuru Ellen’ın koruması altında gerçek dünyaya adım attığında, çok geçmeden genç kızın sıradanlıktan çok uzak olduğu anlaşılacaktır. Normal hayata alışmakta zorlanan Anna, bir yandan içinde artmakta olan kana susamışlık hissiyle savaşırken, bir yandan da kendini vahşi doğaya çekilirken bulur.
Yabani : Afis

1 yorum:

  1. Benim de yakın zamanda izlediğim bir film.
    Yorumuna katılıyorum bence de vasat bir filmdi.

    YanıtlaSil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...