14 Temmuz 2018 Cumartesi

Kitap - Utopia Thomas More

Herkese merhabalar efenim ...

Bu sefer size İş Bankası yayınevinden olan Mine Urgan 'nın yorumlarıyla olan Ütopya'yı okumanızı tavsiye edicem.Tabi yorumla birlikte 100 sayfalık kitap oluyor 200 sayfa eğer "bana fazla ben yorum falan istemem hikayeyi okuyup kendim yorumlarım" diyorsanız başka bir yayınevinden bulup okumanızı tavsiye ederim.

Genelde benim tarzım Distopya bilirsiniz ki zaten bu kitap haricinde bir ütopya da okumadım sanırım yazılmadı da ya da ben bilmiyorum :) Distopya ne yazık ki daha fazla tuttu ve yazarlar distopya yazmayı geçmiş zamanlarda da güncel zamanda da oldukça sevdiler çünkü kötü şeyler hayal edip şimdi ki halimize şükretmek daha cazip geldi insanlara.Daha iyi zamanları ve ideal bir devlet anlayışını okuyup kıskanmak pek güzel bir şey olmayacaktı elbette :) Ama bu kadar distopya içinde pırıl pırıl parlayan bir ütopyayı okumasak olmazdı :)

Eşine az rastlanır üstün zekasıyla tanınmış, yenilmez İngiltere Kralı Sekizinci Henry ile değerli Kastilya prensi birkaç yıl önce ciddi şekilde bozuşmuşlardı. Bu işi görüşmek ve düzeltmek üzere o tarihte sözcü olarak Felemenk'e gitmiştim. Yanımda iş ve yol arkadaşı olarak eşsiz insan Cuthbert Tunstall vardı. Kral o sırada kendisine, herkesin alkışları arasında, Canterbury başpiskoposluğunu vermişti.

Utopia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...