28 Ocak 2019 Pazartesi

Fantastik Film : The Lovely Bones

Herkese merhabalar efenim...

Bu hafta iznim bitti iş yerindeyim ama 15 tatil devam ettiği için ilk dönem kadar yoğun değil buralar o yüzden fırsatını bulmuşken postumu yazayım dedim eve gidince yorgun olduğum için pek post yazasım gelmiyor açıkçası :/

Fantastik filmlerden izlenmedik film kalsın istemiyorum o yüzden Oscar aday filmleri açıklandı onlara başlayana kadar ara ara bu tarz Fantastik filmler koyacağım.Yüzüklerin Efendisinin yönetmeni  Peter Jackson nın elinden çıkma bir yapım var bugün postta.Film Fantastik ama bolca dramda içeriyor ayrıca mendilleri hazırlayın çünkü ben başından sonuna kadar ağladım ! Çocuk temalı bütün filmler benim zayıf noktam maalesef kendimi tutamıyorum.Çok bilinmemesine rağmen ödüllere doyamamış çok başarılı bir film izlemenizi tavsiye ediyorum :)

Yönetmen:  Peter Jackson
Ülke:  ABD, İngiltere, Yeni Zellanda
Tür:  Dram, Fantastik, Gerilim
IMDB:  6,7
Vizyon Tarihi:  26 Şubat 2010
Süre:  135 Dakika
Nam-ı Diğer:  Lovely Bone
Ödüller:  1 Oscar adaylığı. 9 farklı ödül ve 41 adaylık

Susie, 14 yaşında öldürülmüş ve cennete gitmiştir. Ölümünden sonra dünyada onsuz sürüp giden yaşamı, ortadan kayboluşuyla ilgili yorumlarını, ailesinin sevgili kızlarının canlı bulunması umuduna sarılmasını ve katilinin cinayetten kalan ipuçlarını yok etmeye çalışmasını takip eder. İstediği her şey düşündüğü an yerine gelmektedir ama dünyada da hayat sürerken Susie’de bir şekilde o hayata dahildir.

Thumb x6h0umw1yjg9yiywkn3ievigu4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...