22 Ocak 2019 Salı

Aksiyon Filmi : Close

Herkese merhabalar efenim ...

Noomi Rapace hayranı olup çıktım son zamanlarda.Yaptığı bütün filmleri izledim neredeyse.Aksiyon türüne acayip yakışıyor kadın ehh bize de o yaptıkça izlemek düşüyor.Bu sefer ki filmi Netflixle geldi.Diğer filmlerine oranla bu filmi bir tık vasat buldum açıkçası.Netflixte bu kadar vasat film yapmasını beklemezdim bu ikili beni biraz hayal kırıklığını uğrattı.İzlenmez mi izlenir elbette ama öyle şiddetle tavsiye de edemiyorum maalesef :/

Yönetmen:Vicky Jewson
Ülke:  İngiltere, ABD
Tür:  Aksiyon, Gerilim
IMDB:  6,5
Vizyon Tarihi:  1 Ocak 2019
Süre:  94 Dakika

Sam, çatışmalara alışkın özel bir korumadır. Müşterisi olan vâris, saldırganların hedefi haline gelince hem onu korumak hem de ona kendini korumayı öğretmek zorundadır.

Close 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...